Låter grymt, kör vettja5120 :- euro för denna måste vara vettigt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter grymt, kör vettja5120 :- euro för denna måste vara vettigt?![]()
Jag fick provlåna 572:an lite under P-Day. Den och 995 fick mig att öppna ögonen för Radiomir och inte bara titta på Luminor-serien! Stor? Japp, men det är är väl det vi hänger här i tråden förProvar lite 572..jäkligt kool, men stor .. men kool
![]()
kasst ljus, medveten![]()
Saknas stygn?
![]()
Ser mer ut att vara återvunnet ammoläder eller liknande, eller?Saknas stygn?
![]()
Meta och Videll har rätt, återanvänt läder så från gamla stygnSaknas stygn?
![]()
Det är nog ifrån lädrets orginalform bara.
Ser mer ut att vara återvunnet ammoläder eller liknande, eller?
Snyggt!Meta och Videll har rätt, återanvänt läder så från gamla stygn![]()
Okej! Bra idé med återvunnet läder! Riktigt kul!Meta och Videll har rätt, återanvänt läder så från gamla stygn![]()
Jag älskar den där klockan.Bättre ljus!
Trevlig helg
![]()
Täcka kostnaden för de eventuella bebissjukdomarna kanskeJag undrar vad som motiverar prishöjningen på BMG-tech? Den listade 99.000kr i september i år och nu listar den 129.000kr trots att det är exakt samma klocka.
Riktigt fint band! Specs?Kör på grönt idag
![]()
Var i Venedig butiken och där var det väldigt dryg personal.![]()
Besökte London-butiken idag och passade på att köpa gröna gummit till min PAM111. Har bara besökt 2 Panerai-butiker, denna och den i HK. Ganska ocharmiga båda två men jäkligt bra personal i båda butikerna.
Skön MB! Din?
Bandet är från xamlam.com eller xamlam_straps på IG, kommer inte ihåg vad detta canvas hade för beteckning men hänvisa till mig så vet han...Riktigt fint band! Specs?
Det där bandet ser så jävla mysigt/fint ut, tror jag måste ha ett såntPerfekt Mays
![]()
Träffade du Mikhail?Var i Venedig butiken och där var det väldigt dryg personal.
Killer-combo!!![]()
Besökte London-butiken idag och passade på att köpa gröna gummit till min PAM111. Har bara besökt 2 Panerai-butiker, denna och den i HK. Ganska ocharmiga båda två men jäkligt bra personal i båda butikerna.