Nej, tyvärrSkön MB! Din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, tyvärrSkön MB! Din?
Vet inte vilka jag träffade. Var inte där särskilt länge pga personalens ointresseTräffade du Mikhail?![]()
Mikhail är butikschefen. Väldigt speciell snubbeVet inte vilka jag träffade. Var inte där särskilt länge pga personalens ointresse
Nice, men akta dig för puristerna som dissar läder på dykare![]()
BAAM1305
Finns det några sådana i den här trådan?Nice, men akta dig för puristerna som dissar läder på dykare![]()
Älskar läder på Submersible!Nice, men akta dig för puristerna som dissar läder på dykare![]()
Nä, härinne är det säkert och tryggtFinns det några sådana i den här trådan?
Känner igen det där. Får nästan tvinga mig själv att rotera in andra klockor för att inte 372:an ska ta all handledstid. Och då har jag haft min i över ett år nu.Det börjar närma sig 2 månader med den a på armen varje dag. Jag har burit andra klockor men inte en dag har gått utan att denna suttit på ett antal timmar.
Jag trodde faktiskt inte att det skulle räcka med denna, att jag skulle vilja ha en Sub också eller byta till en. Men.. Nja. Just nu räcker denna långt.
![]()
Nice, men akta dig för puristerna som dissar läder på dykare![]()
Do it, du kommer inte ångra dig, mitt favoritband just nu!Det där bandet ser så jävla mysigt/fint ut, tror jag måste ha ett sånt![]()
Det är snyggt med läder men klart det ska vara gummi på dykare![]()
Njut av min paint kunskap, tog hela 2min![]()
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Tyvärr, men bara på mina egnaFinns det några sådana i den här trådan?
Nej, du har felDet är snyggt med läder men klart det ska vara gummi på dykare![]()
Ja det har jagNej, du har fel![]()
Bäst man är det nu när tomten hänger i krokarna
Nice med nato!