• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_20191207_101217_120.jpg

BAAM1305

Det börjar närma sig 2 månader med den a på armen varje dag. Jag har burit andra klockor men inte en dag har gått utan att denna suttit på ett antal timmar.
Jag trodde faktiskt inte att det skulle räcka med denna, att jag skulle vilja ha en Sub också eller byta till en. Men.. Nja. Just nu räcker denna långt.
IMG_20191207_103903.jpg

Det börjar närma sig 2 månader med den a på armen varje dag. Jag har burit andra klockor men inte en dag har gått utan att denna suttit på ett antal timmar.
Jag trodde faktiskt inte att det skulle räcka med denna, att jag skulle vilja ha en Sub också eller byta till en. Men.. Nja. Just nu räcker denna långt.
IMG_20191207_103903.jpg
Känner igen det där. Får nästan tvinga mig själv att rotera in andra klockor för att inte 372:an ska ta all handledstid. Och då har jag haft min i över ett år nu.
IMG_20191207_110319.jpg

Tillbaka
Topp