Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjockt bra! Mitt submersible sug är gigantiskt just nu![]()
BAAM1305
Ryktet säger dyrare och boutique only. Men jag vet inte.
Yay!!Tror att det är samma pris som 510/560, de ersätts av 914/915. Om inte så är det ungefär detsamma.
Ej boutique only.
w00p w00p!!!Tror att det är samma pris som 510/560, de ersätts av 914/915. Om inte så är det ungefär detsamma.
Ej boutique only.
Du skulle ju ha en 1389 eller 389, köööööpTjockt bra! Mitt submersible sug är gigantiskt just nu
Bra där!Tror att det är samma pris som 510/560, de ersätts av 914/915. Om inte så är det ungefär detsamma.
Ej boutique only.
Bra där!
Vet du på ett ungefär när de dyker upp i butiken?
Hittar inga juDu skulle ju ha en 1389 eller 389, köööööp![]()
Kan ha en 024 som kanske hänger lite löst om det är intressant, man kan väl inte ha 2 sub? eller?Hittar inga ju
Sjukt snygg. Bra sugen på en sådan alternativt en bmg![]()
BAAM1305
Tack! Men datumbubbla är ett stort NO-NO för mig.Kan ha en 024 som kanske hänger lite löst om det är intressant, man kan väl inte ha 2 sub? eller?
Du är en man med god smak, min herre.Tack! Men datumbubbla är ett stort NO-NO för mig.
Tack! Men datumbubbla är ett stort NO-NO för mig.
Du är en man med god smak, min herre.
Jag har bara 2 så det är inte så svårt. 190an till fest och ibland annars också och 422an alla andra dagar.Har ni lätt att välja vilken klocka varje dag? Sedan jag byggt ihop en minisamling med pannor så tycker jag att det blivit skitsvårt!
Har ni lätt att välja vilken klocka varje dag? Sedan jag byggt ihop en minisamling med pannor så tycker jag att det blivit skitsvårt!
Så jäkla snygg, skulle du säga att "vanligt folk" uppmärksammar din klocka? Lägger ingen värdering, vi har ju alla vår syn på om vi vill synas eller inte med vårt intresse.Man börjar ana lite patina nu, mycket trevligt.![]()
Den har väl djupmätare och grejer?![]()
PAM 193. Vad säger ni som gillar lite mer panna på handleden? Är 20,5mm för tjockt?![]()
JoDen har väl djupmätare och grejer?
Tjockleken skulle nog funka men (fel, är ju djupmätare inte GMT) fjärde visaren går bort! Skulle dock kunna tänka mig en Pam92 fast den är ju i och för sig bara 19cm tjock![]()
PAM 193. Vad säger ni som gillar lite mer panna på handleden? Är 20,5mm för tjockt?![]()
Det vore iofs inget konstigt, det har jag ganska ofta.Ni har fel!
![]()
Hur tycker du att subben bärs jämfört med andra 47mm luminors?Nu har jag knappt hälften så många band som vissa andra men har redan svårt att bestämma mig vilket jag ska använda
![]()
Jag tycker den bärs mindre, eller smidigare iallafall. Tycker att 372 o 422 som exempel blir för höga med det kupade glaset vilket gör att de känns väldigt klumpiga. Så tycker 47mm sub bärs mindre än många 47mm Luminors.Hur tycker du att subben bärs jämfört med andra 47mm luminors?
Jag tycker den bärs mindre, eller smidigare iallafall. Tycker att 372 o 422 som exempel blir för höga med det kupade glaset vilket gör att de känns väldigt klumpiga. Så tycker 47mm sub bärs mindre än många 47mm Luminors.
Tycker även 389 bärs mindre än många 47mm Luminors och då är den ändå 2mm högre än min 1305.