• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kan inte 389ans mindre upplevda storlek vara kring att den har en svart keramisk vridning?
Kanske, tror dock inte det gör någon större skillnad på den upplevda storleken, tycker ju fortfarande den känns större än min 1305 men mindre än 372,422. Så nog bara att klockan upplevs mindre utan det kupade glaset 422 o 372 har (personlig åsikt).
1305<389<422,372.

Kanske, tror dock inte det gör någon större skillnad på den upplevda storleken, tycker ju fortfarande den känns större än min 1305 men mindre än 372,422. Så nog bara att klockan upplevs mindre utan det kupade glaset 422 o 372 har (personlig åsikt).
1305<389<422,372.

Jag tycker det gör skillnad med 1389 och 389 jämfört med 1305.

Håller med dig om 422 och 372 jämfört med 1305 dock! De känns bra mycket större

Tillskott i pamiljen!
PAM721... Testade och dreglade på @metamorfos på GTG:n och sedan var jag torsk :) Jag som från början var skeptisk till Radiomir bara älskar dom nu...
20191209_150647.jpg

20191209_150749.jpg

Snyggt x 3 minst! Är det ett Mays Marea eller vad är det för band?
Tack, yes det är Marea... Du har väl oxo ett sådant som jag sett på din 720, passar riktigt bra. Det är en enda hake med mitt och det är att jag hade velat ha den korta delen längre så jag fundera på att sälja det här och beställa ett längre nu när de ett är kampanj...

Tack, yes det är Marea... Du har väl oxo ett sådant som jag sett på din 720, passar riktigt bra. Det är en enda hake med mitt och det är att jag hade velat ha den korta delen längre så jag fundera på att sälja det här och beställa ett längre nu när de ett är kampanj...

Har du inte bra längd för mig? Eller missminner jag mig?

Tillbaka
Topp