Funderar på att släppa min 372. Hjärnsläpp? Högst troligt... Men tänkte kolla om någon här som är sugen innan jag lägger upp på k&s?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju byta mot min 632 om du villFunderar på att släppa min 372. Hjärnsläpp? Högst troligt... Men tänkte kolla om någon här som är sugen innan jag lägger upp på k&s?
Keramisk är ju kuligare, eller?Hej
behöver inputs....
![]()
eller 682.....
![]()
vad säger panelen???
Snyggt på bild men funkade inte irl, inte för mig i alla fallKeramisk är ju kuligare, eller?
Blev det ett köp en av ny 682?Snyggt på bild men funkade inte irl, inte för mig i alla fall
Är jäkligt sugen på dykare jag med, men ska försöka lägga lite band på migSnyggt på bild men funkade inte irl, inte för mig i alla fall
Köööp baraÄr jäkligt sugen på dykare jag med, men ska försöka lägga lite band på mig
Inte så enkelt, har ju redan en panna och vill sprida mitt intresse lite mellan olika tillverkare. Låter kanske konstigtKöööp bara
Finns inget som är normalt i denna hobbyn men det låter väl rimligt!Inte så enkelt, har ju redan en panna och vill sprida mitt intresse lite mellan olika tillverkare. Låter kanske konstigt
Jag tror det ja.@mårt är det din gamla 424 som ligger ute till försäljning?
Det lät som hjärnsläpp ja.Funderar på att släppa min 372. Hjärnsläpp? Högst troligt... Men tänkte kolla om någon här som är sugen innan jag lägger upp på k&s?
Vad är det som lockar mer?Funderar på att släppa min 372. Hjärnsläpp? Högst troligt... Men tänkte kolla om någon här som är sugen innan jag lägger upp på k&s?
Det lät som hjärnsläpp ja.![]()
Vad är det som lockar mer?
Bara att ignorera! Jag fick hjärnsläppmen det var en 979 som lockade i stunden.
![]()
643 är en cool klocka. Bild från Internet.
Enig. Hade den högst upp på listan ett tag![]()
643 är en cool klocka. Bild från Internet.
Intressant! Av 500 tillverkade finns 3 till salu här.Gott om 911 nu, 2st på blocket och en på Nymans...!
Nu är förvisso den på KS en av de på Blocket, men ändock..Intressant! Av 500 tillverkade finns 3 till salu här.
Jag räknade inte annonsen på KS eftersom den redan är annonserad på blocket. Men 2 på blocket och en på Nymans är lika med 3Nu är förvisso den på KS en av de på Blocket, men ändock..
Är den på Nymans kvar på riktigt?Jag räknade inte annonsen på KS eftersom den redan är annonserad på blocket. Men 2 på blocket och en på Nymans är lika med 3
Kom inte den upp för bara några dagar sen? Eller är det samma som Krons hade bara att Nymans inte hunnit ta bort den?Är den på Nymans kvar på riktigt?
För ena guldvisaren kanskeTillgänglighet och efterfrågan, dem får 50k![]()
Hamnar nog snart i detta träsket med har jag en känsla avFör ena guldvisaren kanske![]()
Klart du gör! Det gör vi alla.Hamnar nog snart i detta träsket med har jag en känsla av![]()
Är mer inne på 590 som "startpanna" känns väl ok som start?Klart du gör! Det gör vi alla.
Du kan börja med att klippa en av 911orna som ligger ute NU
![]()