Oh ja.Är mer inne på 590 som "startpanna" känns väl ok som start?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh ja.Är mer inne på 590 som "startpanna" känns väl ok som start?
Ah. Ingen aning.Kom inte den upp för bara några dagar sen? Eller är det samma som Krons hade bara att Nymans inte hunnit ta bort den?
Oh ja!Är mer inne på 590 som "startpanna" känns väl ok som start?
Matchning, matchning och matchning! Snyggt!
Såg den så sent som igårÄr den på Nymans kvar på riktigt?
Jag tror den kom upp i förra veckan om jag inte misstar mig... Såg den för övrigt för i tisdags.Kom inte den upp för bara några dagar sen? Eller är det samma som Krons hade bara att Nymans inte hunnit ta bort den?
Empati på hög nivå![]()
![]()
Gick ut med 190an på armen men fick dåligt samvete mot 422an eftersom jag igår lekte med tanken på att byta ut den mot en submersible, alltså fick jag gå hem och byta klocka igen.
Jag börjar misstänka att jag har fått någon typ av skada. Jag sover med mina klockor bara 30-40cm från huvudet, jag får nog flytta på dom. Jag tror Paneraierna gör något med mitt huvud på nätterna. Jag tror Panerai monterar in någon pryl i klockorna som påverkar ditt undermedvetna under sömnen med en typ av radiovågor.Empati på hög nivå![]()
Enda rimliga![]()
![]()
Gick ut med 190an på armen men fick dåligt samvete mot 422an eftersom jag igår lekte med tanken på att byta ut den mot en submersible, alltså fick jag gå hem och byta klocka igen.
Så stor rotation på 911 måste ju betyda att folk inser att den inte är något att ha.![]()
Jag börjar misstänka att jag har fått någon typ av skada. Jag sover med mina klockor bara 30-40cm från huvudet, jag får nog flytta på dom. Jag tror Paneraierna gör något med mitt huvud på nätterna. Jag tror Panerai monterar in någon pryl i klockorna som påverkar ditt undermedvetna under sömnen med en typ av radiovågor.
Ha ha ha, helt normala tankarJag börjar misstänka att jag har fått någon typ av skada. Jag sover med mina klockor bara 30-40cm från huvudet, jag får nog flytta på dom. Jag tror Paneraierna gör något med mitt huvud på nätterna. Jag tror Panerai monterar in någon pryl i klockorna som påverkar ditt undermedvetna under sömnen med en typ av radiovågor.
Och U-serien tillverkades bara i 600ex så det är nästan lika få som 911an. Vi ignorerar tidigare serier då det inte passar in i mitt argument.Säger ju att 590n är bättre![]()
Snälla säg att du bär den så bland folk![]()
Tur att jag har motmedel!
You ask and you shall receive my young PadawanSäger ju att 590n är bättre![]()
You ask and you shall receive my young Padawan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo men lite sugen är du fortfarande![]()
![]()
Jag retas bara tillbakajag var tvungen, visste att du skulle gå loss![]()
Take the hint !Jag skämtade lite i tidigare inlägg men nu börjar jag undra på riktigt om det inte är en konspiration.
![]()
För er simningen är familjära
Med Stockholms geografi så ligger Norrmalmstorg bredvid Nymans och på Nymans finns en BMG-Tech som jag försöker undvika
Här kommer då # 1/4 nya band från Mays.
Dark Grey 74 (white) på 510.
Snyggt! Har nyss beställt ett likadant, hur lång lev. tid var det?
![]()
Här kommer då # 1/4 nya band från Mays.
Dark Grey 74 (white) på 510.
![]()
Jag skämtade lite i tidigare inlägg men nu börjar jag undra på riktigt om det inte är en konspiration.
![]()
För er simningen är familjära
Med Stockholms geografi så ligger Norrmalmstorg bredvid Nymans och på Nymans finns en BMG-Tech som jag försöker undvika
Galet!Jag kan relatera. Själv jobbar jag i grannkvarteret. Helt sjukt att jag ändå inte har köpt någon panna sedan jag började jobba där.