• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är mer inne på 590 som "startpanna" känns väl ok som start?
Oh ja!

20191210_135537.jpg

Empati på hög nivå :)
Jag börjar misstänka att jag har fått någon typ av skada. Jag sover med mina klockor bara 30-40cm från huvudet, jag får nog flytta på dom. Jag tror Paneraierna gör något med mitt huvud på nätterna. Jag tror Panerai monterar in någon pryl i klockorna som påverkar ditt undermedvetna under sömnen med en typ av radiovågor.

Jag börjar misstänka att jag har fått någon typ av skada. Jag sover med mina klockor bara 30-40cm från huvudet, jag får nog flytta på dom. Jag tror Paneraierna gör något med mitt huvud på nätterna. Jag tror Panerai monterar in någon pryl i klockorna som påverkar ditt undermedvetna under sömnen med en typ av radiovågor.
upload_2019-12-10_14-37-51.jpeg

Tur att jag har motmedel!

Ha ha ha, helt normala tankar ;):D

Jag skämtade lite i tidigare inlägg men nu börjar jag undra på riktigt om det inte är en konspiration.
upload_2019-12-10_15-9-53.png

För er simningen är familjära
Med Stockholms geografi så ligger Norrmalmstorg bredvid Nymans och på Nymans finns en BMG-Tech som jag försöker undvika

Jag kan relatera. Själv jobbar jag i grannkvarteret. Helt sjukt att jag ändå inte har köpt någon panna sedan jag började jobba där.

Tillbaka
Topp