Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har mer kupat glas..
Den har mer kupat glas..
Det extremt kupade glaset finns bara på 127 och 217.Varför snålar dom?
Hur ofta trycktestar ni era klockor? Vad gäller min 382 så skall den täthetsservas vartannat år om jag inte missminner mig men hur riskabelt är det att bada med klockan tror ni om det inte är utfört?
Otto giorni!!Hello babe!
https://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor/pam00915-luminor-base---44mm.html
Sandwich, ecru, 8 days. Yay. Fast 914 får gärna dyka upp också.
![]()
... sen säljer du klockan.En vecka kvar!![]()
Nä nä, it’s a keeper... sen säljer du klockan.
Tihi.Nä nä, it’s a keeperJulafton din tok!
Brukar trycktesta varje år oavsett hur gammal den är, ganska billigt jämfört med om den tar in vatten och sedan ska va borta X antal veckor.
Fullträff,Hello babe!
https://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor/pam00915-luminor-base---44mm.html
![]()
@Hoffa är som bekant kvinnlig nog att bära en liten klocka.
Stökigt när man bor i Glennbyn bara då det inte finns någon här som kan göra det så man måste ta sig till Stockholm. Så länge trycktestet är ok så servar du inte då eller? Jag tänker ju att det kan gå åt skogen med klockan veckan efter testet med en skopa otur....
Jag är också sugen, riktigt snygg!![]()
Ursäkta det dåliga bilderna.![]()
Var förbi och provade 683:an på lunchen idag och knäppte några bilder som inte alls gör klockan rättvisa. Nu är jag ingen Paneristi, (kanske precis därför?) men blev otroligt positivt överväldigad.
klockan upplevs otroligt smidig och smäcker, lätt, bekväm och exklusiv i mitt tycke. Den är inte biffig alls vilket kanske är långt från Panerais ursprungliga DNA förvisso...
nåväl, nu finns det ingen återvändo mer än köpa denna nu eller under Q1.
Hehe.@Hoffa är som bekant kvinnlig nog att bära en liten klocka.
Har aldrig trycktestat, säkert dumt men brukar har dem i vatten nästan dagligen och har aldrig trängt in. Tänker att om det skulle läcka in så blir det cool patinaHur ofta trycktestar ni era klockor? Vad gäller min 382 så skall den täthetsservas vartannat år om jag inte missminner mig men hur riskabelt är det att bada med klockan tror ni om det inte är utfört?
Very najs!Hello babe!
![]()
Very najs!
Blir 510 discontinued nu tror ni?
590 tillbaks på panerais sida, var inte den discontinued?