Budgetband om nån vill ha?
https://klocksnack.se/threads/3-st-band-till-panerai.125033/
https://klocksnack.se/threads/3-st-band-till-panerai.125033/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån har jag också![]()
Värstingkeps
Jag tror inte det kommer någon manuell sub. Submersible är deras "modernare och sportigare" pannor där man testar nya material etc. Har svårt att se framför mig att man lägger in ett manuellt urverk , blir lite fel
Jag kör 130/85 från Mays på 20,5cmTänkte jag skulle beställa ett par band från Mays-Berlin till min 372:a nu när det är 25% rabatt och tänkte först beställa 125/75 för min 18cm handled. Såg dock en tidigare diskussion där typ 130/80-85 föreföll bättre för 18cm handled.
Hur väl stämmer detta?
@Bondegatan la även en beställning på 130/85, hur blev det. Blev du nöjd med den storleken?
Tack! Bra bildreferens.Jag kör 130/85 från Mays på 20,5cm
![]()
![]()
![]()
Nä det kommer vi inte , men det finns nog en anledning till att vi inte fått se en Radiomir med 300m WR och en Luminor i bronsMed det argumentet är det i Submersible vi kommer se bluetooth-synkade kvartsverk och smartwatchfunktioner?![]()
... eller en 372 i 44mmNä det kommer vi inte , men det finns nog en anledning till att vi inte fått se en Radiomir med 300m WR och en Luminor i brons![]()
Eller 422........ eller en 372 i 44mm![]()
Nä, ska det vara något liknande 422 i 44mm, så vill jag ha sekundvisaren vid sidan om 9:an, inte istället för den.Eller 422.....
Agreed. Problemet är att den ultimata tavlan i det utförandet är Fiddy-layouten och den ska sitta i 47..Nä, ska det vara något liknande 422 i 44mm, så vill jag ha sekundvisaren vid sidan om 9:an, inte istället för den.Lex 995.
Jag också.Är det bara jag som gillar 422 mer än 1080?
Ångest och vånda så här innan jul.
Sålde min underbara 682a för ett test. Nu är jag i tagen för att köpa igen men kan inte bestämma mig för 682 eller 973.
Det som jag verkligen ogillade på 682an var ljudet av rotorn.
Det som jag ogillar hos 973an är den blå texten på tavlan.
973an är tystare och har något mer distinkt vridring än 682an den är också något tunnare men det spelar mig inte så stor roll
båda modellerna har för och nackdelar.
behöver inputs!
Nej av samma anledning som @mårt skrevÄr det bara jag som gillar 422 mer än 1080?
Vit text, Subsekund + 9, borstat case och grön lysmassa som innebär "bättre" lume ... Jag röstar på 1080Är det bara jag som gillar 422 mer än 1080?
Vad står GIGN för?Någon ny modell... GIGN edition
![]()
![]()
Fransk anti-terrordel av Gendarmeriet..Vad står GIGN för?
Groupe d'intervention de la Gendarmerie nationaleVad står GIGN för?
Någon ny modell... GIGN edition
![]()
![]()
Det har du välförtjäntEn sån har jag också
Eller Breitling, Ebel och T.O.TSmiskar valfri Bell & Ross
Och skruvar.Märkte just 100m.![]()
Vill ha!Någon ny modell... GIGN edition
![]()
![]()
Och skruvar.
Spännande kombo.
Har läst på Paneristi att någon köpt en ny 776 v-serie med 100m WR och skruvar. Ny variant av bettarinin.
Skruv istället för klassiska bandstiftSkruvar?
Va långt ned du orkade läsa. Men, spännande.https://www.hodinkee.com/articles/best-dive-watches-2019
''(we're actually working on something EPIC related to Panerai that should publish in January – it will be worth the wait, I promise).''
Från kommentarerna.