Very nice!!![]()
Jag har varit lite slö gällande bilder på mitt senaste förvärv och jag är ingen vidare fotograf, med det sagt här kommer några bilder på 1055:an.![]()
ps. Tomaten? Varför inte![]()
Mer bilder tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Very nice!!![]()
Jag har varit lite slö gällande bilder på mitt senaste förvärv och jag är ingen vidare fotograf, med det sagt här kommer några bilder på 1055:an.![]()
Med eller utan tomat?Velcro? Spännande. Bild tack![]()
Jag får prova det.Äh, riktigt uteljus är bäst. Ta en bild imorgon så ska du se
Åh va många, du ska alltid vara värst!Jag kör vidare på tomattemat!
![]()
Hur många har ett 26 mm spänne?!
![]()
Jävligt fin. Jag är svag för både grönt och sub, inga fler bilder tack![]()
Med eller utan tomat?![]()
Här kommer velcrot (och tomaten såklart) ingen favorit direkt, velcrot är väldigt stelt, jag antar det mjuknar med tiden om man väljer att använda det.
![]()
![]()
![]()
Clean cut!Dagens gurkslakt sponsrad av Panerai
![]()
Åh gurka, att inte jag tänkte på det.Clean cut!
Absolut, det har viHar ej följt tråden på sistone men har ni aktiverat er 8 (!!)-årsgaranti som Panerai numera bjuder på?
Det har jag gjort.
![]()
Experter!
Fick med detta band av tidigare ägare.
Har försökt hitta exakt likadan på Panerais hemsida för att se vilken det är men tycker det är svårt.
Ska nämligen slänga ut den till försäljning då jag är ute efter annan stil på lädret men behöver veta detaljer först.
Säljaren hade fått det inbakt i köpet hos Krons så det är ju original Panerai iallafall vad jag förstått.
Kallas detta Assolutamente?
det är 24/22 och standard size 75/125.
Vill nån köpa det rakt av går det bra att PM’a mig också förstås.
Samma lika...Jag kör vidare på tomattemat!
![]()
Hur många har ett 26 mm spänne?!
![]()
Experter!
Fick med detta band av tidigare ägare.
Har försökt hitta exakt likadan på Panerais hemsida för att se vilken det är men tycker det är svårt.
Ska nämligen slänga ut den till försäljning då jag är ute efter annan stil på lädret men behöver veta detaljer först.
Säljaren hade fått det inbakt i köpet hos Krons så det är ju original Panerai iallafall vad jag förstått.
Kallas detta Assolutamente?
det är 24/22 och standard size 75/125.
Vill nån köpa det rakt av går det bra att PM’a mig också förstås.
Jag tror inte det är ett ”asso” jag tror det kallas gold ... någonting. Ping @Ernesto![]()
Cashmere gold![]()
På alla treHar ej följt tråden på sistone men har ni aktiverat er 8 (!!)-årsgaranti som Panerai numera bjuder på?
Det har jag gjort.
![]()
Haha!Var tvungen.
![]()
Var tvungen.
![]()