Pamega!Ett monster jag ändå är peppad på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pamega!Ett monster jag ändå är peppad på
Klocka för specialförband med endast 100m.![]()
Hade det varit 30m så hade jag känt lite samma, men 100 är ju bra.Klocka för specialförband med endast 100m.![]()
Vad är problemet?
100 meter är ju nog för dykarur enligt ISO 6425 och de flesta attackdykare håller sig ganska grunt. Gissar att detta också är ett ur som inte direkt är tänkt att användas i tjänsten.![]()
Hade det varit 30m så hade jag känt lite samma, men 100 är ju bra.
Och onödigt komplicerat och dyrt att tillverka och laga.Du har nog rätt där men samtidigt så tänker jag typ minst 1000m+ för specialförband för att klara det mest extrema av förhållanden.
100 är okej, 1000 hade varit mycket coolt och bra.
Du har nog rätt där men samtidigt så tänker jag typ minst 1000m+ för specialförband för att klara det mest extrema av förhållanden.
100 är okej, 1000 hade varit mycket coolt och bra.
Tror specialförband vill ha en lätt klocka som tål att bangas i till höger och vänster. Dyka lär dom inte göra speciellt djupt.
Och onödigt komplicerat och dyrt att tillverka och laga.![]()
Tror specialförband vill ha en lätt klocka som tål att bangas i till höger och vänster. Dyka lär dom inte göra speciellt djupt.
Hjärnsläpp.![]()
Hur tänkte jag när jag trodde att jag skulle kunna skiljas från denna skönhet?
I'm lovin´it!
![]()
Väntar på finbesök till restaurangen idag. Frågan är om det blir en 372, 590 eller en 650?
Vad blev det för band då?Fick en 25% rabbat kupong som gäller i 14 dagar på vintage band från Mays-Berlin, bara dra ett pm om någon är sugen![]()
@oddface ?Nej men mitt besök äger dessa tre om jag inte har helt fel
Vad blev det för band då?
Nästan, 372 har jag inte vågat mig på, men lillebror 390Nej men mitt besök äger dessa tre om jag inte har helt fel