Spenderade ”lite”av klockkontots pengar på min framtida fru nu i dagarna. Så måste låta de små pengarna som är kvar få vila liteKöp mannen, köp!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spenderade ”lite”av klockkontots pengar på min framtida fru nu i dagarna. Så måste låta de små pengarna som är kvar få vila liteKöp mannen, köp!!!
@llesurk verkar ju vara på väg mot en ny G-Shock så det kanske inte är så bråttomKöp mannen, köp!!!
Sant min herre!@llesurk verkar ju vara på väg mot en ny G-Shock så det kanske inte är så bråttom
Ja, men det är i utlandet. 22 km från bilden är det tre meter snö. Återkommer förstås med fler ”Panna i natur”-bilder vid tillfälle.Sjukt att det är bruna löv och en massa grönt i slutet av december
Skojade bara liteSant min herre!
Men det ena behöver sällan utesluta det andra![]()
Faktum är att det ser exakt likadant ut här. 10 grader i Stockholm idagJa, men det är i utlandet. 22 km från bilden är det tre meter snö. Återkommer förstås med fler ”Panna i natur”-bilder vid tillfälle.
Det tål jagSkojade bara lite
Jag försökte få med en blinkande smiley i tidigare inlägg men tydligen så fastnar inte mina Iphone smileys.Det tål jag![]()
Hoppas du röstade på mig, annars köper jag ingen panna!Jag försökte få med en blinkande smiley i tidigare inlägg men tydligen så fastnar inte mina Iphone smileys.
Jag röstade på dig enbart baserat på att jag sett ditt namn i den här tråden och du var väl till och med nästan med på en gtgHoppas du röstade på mig, annars köper jag ingen panna!
Men å andra sidan så vill jag gärna hänga med er så jag lär få köpa en åndå![]()
Vackert!Jag röstade på dig enbart baserat på att jag sett ditt namn i den här tråden och du var väl till och med nästan med på en gtg
Jag har också bara en, därför jag aldrig postar här. Blir liksom ingen variationHär har dem flesta fler än 1 panna, bara jag som fegar
Äh, posta på kompis! Kanske någon som behöver motivation eller Insperation av just dinJag har också bara en, därför jag aldrig postar här. Blir liksom ingen variation![]()
Alla började vi med en!Jag har också bara en, därför jag aldrig postar här. Blir liksom ingen variation![]()
Gott nytt år! Trevlig resa!Eftersom jag är uppe okristligt tidigt passar jag på att önska er alla ett gott slut på 2019.
Morgontrött 390 hälsar
![]()
Jösses vad segt att vänta på ett strap från Oleg, inbillade mig att det tar la bara några dagar efter att det skickats men postgången i Ukraina är sämre än i Sverige verkar det som, hör och häpna.
Ypperligt jobbat!3 pannor i år
Först in 1359 som jag köpte förra året. Första panan!
Beställde online utan att ha provat, hur fel skulle det kunna bli liksom?
![]()
Men efter en tid så kunde jag inte motstå att testa 47mm och 422. Gjorde affär här på forumet och i mars hade jag både guldvisare, manuellt verk och PR-indakator på baksidan!
![]()
Klockan är en verklig fullträff på alla sätt! Utom storleken.. Ibland funkade det riktigt bra och ibland vart det för stort för mina handleder, bara att inse.
Så, jag fick tänka om. Ska inte lämna Panerai men kan inte bara ha 47.
Funderade ett tag på två lite billigare, äldre modeller som 312 plus en Radiomir. Men det dök inte upp riktigt rätt objekt och jag letade inte heller jättemycket.
Men så var jag i Florens och Paneraibutiken, testade 233 och 533. En flera år gammal bild på just 233 var det som fångade mitt intresse för Panerai och bilden är kvar i mobilen än idag.. Nej, det är en sådan det ska bli.
Sagt o gjort, 422:an såldes på forumet och 233 köptes här även den.
![]()
Slutat kolla på andra modeller?
HA! Radiomir lockar ju fortfarande....
och Sub som jag alltid tyckt är riktigt fula har seglat upp på kartan de med....
Så vi får se vad 2020 har att erbjuda!
Tack för i år Ristis! Trevligaste och mysigaste tråden på nätet![]()
Gott Nytt År
![]()