Det är så bra så det är nästan läge att uppgradera klockan.![]()
var snäll nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så bra så det är nästan läge att uppgradera klockan.![]()
Vad har du till salu??Det är så bra så det är nästan läge att uppgradera klockan.![]()
Ja, jag är ruskigt sugen på en 510 eller 590!Det är så bra så det är nästan läge att uppgradera klockan.![]()
Haha, anser ändå att Zero är en väldigt trevlig modell i all sin enkelhet!var snäll nu
Zero är asbra. Jag menade det i all välmening.Ja, jag är ruskigt sugen på en 510 eller 590!
Haha, anser ändå att Zero är en väldigt trevlig modell i all sin enkelhet!
Oooh, tänkte inte så. Good point. Vad har jag till salu som skulle kunna passa tokbra till det bandet ja.Vad har du till salu??
Hållit mig bra länge men är nog dags att börja kika runtZero är asbra. Jag menade det i all välmening.Men det där bandet på en 590. Oj oj oj.
Snyggt! Detta bör kanske vara den officiella "paneristi swedenbandet" med tanke på att nästan alla här har ettÄntligen nytt band, sicken kvalité!
![]()
Vilket band är det?Snyggt! Detta bör kanske vara den officiella "paneristi swedenbandet" med tanke på att nästan alla här har ett
Här är mitt:
![]()
Allt är bra!! fick också feeling och bytte till min BAM632Oooh, tänkte inte så. Good point. Vad har jag till salu som skulle kunna passa tokbra till det bandet ja.![]()
Riktigt bra!Trodde ett tag att min nästa Panna, som jag spanat in en längre tid, gled mig ur händerna. Detta löstes dock igår!
Tycker själv att 422:an och denna kompletterar varandra helt perfekt, väldigt nöjd just nu.
Bilder från tidigare idag.
![]()
![]()
Olegs "Vintage olive 2.0"Vilket band är det?
Härligt! Den ser ut att ha varit en beater hos någon annan också =)Mitt nyårslöfte var ju att skaffa en titan panna och tänk om man hade varit lika bra på att hålla alla nyårslöften genom åren, fan va vältränad man hade varitJag hade siktat in mig på 055 eller 061 men hittade inget lämpligt för tillfället så det slutade med en 564, har testat den i 5 dygn nu och de en känns otroligt smidig och skön.
![]()
![]()
Det är ju så rackarns braSnyggt! Detta bör kanske vara den officiella "paneristi swedenbandet" med tanke på att nästan alla här har ett
Här är mitt:
![]()
Satans snyggt!Äntligen nytt band, sicken kvalité!
![]()
Föregående ägare hade använt den dygnet runt i drygt 1 år så den har fått vara med om ett och annat, ser dock värre ut på bilderna ser jag nuHärligt! Den ser ut att ha varit en beater hos någon annan också =)
Grymt snygg. Grattis! Förvånansvärt lite titanare här annars.Mitt nyårslöfte var ju att skaffa en titan panna och tänk om man hade varit lika bra på att hålla alla nyårslöften genom åren, fan va vältränad man hade varitJag hade siktat in mig på 055 eller 061 men hittade inget lämpligt för tillfället så det slutade med en 564, har testat den i 5 dygn nu och de en känns otroligt smidig och skön.
![]()
![]()
Jag skulle kunna tänka mig att släppa mitt bara för att beställa ett nytt i 24/24 då jag märkt att jag trivs bättre med detSatans snyggt!
Om någon sitter på en Vintage olive 2.0 24/22mm i standardlängd som denne vill bli av med så hör av er!![]()
Zero är asbra. Jag menade det i all välmening.Men det där bandet på en 590. Oj oj oj.
En liten fågel berättade att du fått hem något nytt. Kul att se vad det blevMitt nyårslöfte var ju att skaffa en titan panna och tänk om man hade varit lika bra på att hålla alla nyårslöften genom åren, fan va vältränad man hade varitJag hade siktat in mig på 055 eller 061 men hittade inget lämpligt för tillfället så det slutade med en 564, har testat den i 5 dygn nu och de en känns otroligt smidig och skön.
![]()
![]()
Min första!
![]()
Eminent val av första Panna! Stort grattis och välkommen in i värmen!Min första!
![]()
Bra val!Min första!
![]()
Mitt nyårslöfte var ju att skaffa en titan panna och tänk om man hade varit lika bra på att hålla alla nyårslöften genom åren, fan va vältränad man hade varitJag hade siktat in mig på 055 eller 061 men hittade inget lämpligt för tillfället så det slutade med en 564, har testat den i 5 dygn nu och de en känns otroligt smidig och skön.
![]()
![]()
Instämmer med övriga, lysande val och välkommen in i värmenMin första!
![]()
Grattis, riktigt bra!Min första!
![]()
Grattis, bra där! Kunde inte valt bättre självMin första!
![]()