Bara så du vet så spårar det här ur nu och det ljugs så det står härliga till i tråden.Hur gamla var ni när ni köpte er första Panerai?
Fyller 25 i år och har tänkt att byta ut min Pöbex till en 112 som även blir min egna, första Panerai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara så du vet så spårar det här ur nu och det ljugs så det står härliga till i tråden.Hur gamla var ni när ni köpte er första Panerai?
Fyller 25 i år och har tänkt att byta ut min Pöbex till en 112 som även blir min egna, första Panerai.
Snygg klocka. Den är väl en keeper!
Funderar på bronzo... men min hjärna säger något helt annat.Snygg klocka. Den är väl en keeper!
Shhh! Det kan ju komma in damer i tråden så jag tänkte plantera en bra biosHAHAHAHAA ehehe host harkel hrrmmm...
Haha kanske en jävligt dum fråga att ställa. Tycker generellt att 90-talister som har klockintresse köper Rolex eller omega... Sällan jag ser yngre människor med Panerai. Därför jag undra.Bara så du vet så spårar det här ur nu och det ljugs så det står härliga till i tråden.![]()
Själv så tyckte jag det var väldigt ungt på min första gtg.Haha kanske en jävligt dum fråga att ställa. Tycker generellt att 90-talister som har klockintresse köper Rolex eller omega... Sällan jag ser yngre människor med Panerai. Därför jag undra.
Ljuga är väl att ta i! Glida några månader på sanningen är väl inte så farligt?Bara så du vet så spårar det här ur nu och det ljugs så det står härliga till i tråden.![]()
Hur gamla var ni när ni köpte er första Panerai?
![]()
![]()
![]()
Klassisk fotosession
[insert random "make summer strap out of cat" joke here]Katten är inte lika helig
Ja det finns ju en anledning till att jag(flippzci) inte sålt minNymans har en 911 preowned. Man blir bra sugen!
Jag satt bredvid dig och mittemot @Matts så det kändes som alla var i min ålder på min förstaSjälv så tyckte jag det var väldigt ungt på min första gtg.
911 är bra men fan om inte den hade varit ultimat med 1950-case med riiiiktigt kupat glas.![]()
Members:Söker härmed medlemskap i #crazycatPaneristi
![]()
911 är bra men fan om inte den hade varit ultimat med 1950-case med riiiiktigt kupat glas.![]()
Klart du ska ha Panna, söör ba' som dom hade sagt till dig på finlandsfärjanSaknar min 560 och att följa denna tråd är som ett gift, en drog. Jag känner mig som ett nyktert fyllo på Finlandsbåt. Skall inte, bör inte, men vill ha Panna igen![]()
Finns ju ett gäng på K&S. Passa på innan du tappar täckning på sjönSaknar min 560 och att följa denna tråd är som ett gift, en drog. Jag känner mig som ett nyktert fyllo på Finlandsbåt. Skall inte, bör inte, men vill ha Panna igen![]()
Jag vet, det underlättar inte avhållsamheten.Finns ju ett gäng på K&S. Passa på innan du tappar täckning på sjön