Nej. Bara 44mm Luminor med 8-dagarsverk.By the way - har alla ny pannor detta nättare case med smalare glasring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Bara 44mm Luminor med 8-dagarsverk.By the way - har alla ny pannor detta nättare case med smalare glasring?
Idioter
Så 510 har nya caset då till exempel? Om man vill ha en rätt plain Luminor med nya verket och det nya caset - vad tror ni om denna jmf min 112?Nej. Bara 44mm Luminor med 8-dagarsverk.
682 ftw! Riktigt snyggt band förresten.Idioter
Precis så är det, därför det inte finns något alternativ.. Bara att gå all in PaneraiVarje dag som jag sätter på mig något annat än en Panerai så tänker jag enbart på vilken Panerai jag skulle haft på handleden istället. Rejält i-landsproblem....
Ebay is your friendVar köper jag så här skruvstift till Luminor 24mm mellan bandhornen?
Tack!Ebay is your friend
Gå in på tex eBay.de så du slipper vänta på frakt från Usa..
510 har nya. Målade index på nyare 510 än 112. Jag kollade inte länken dock.Så 510 har nya caset då till exempel? Om man vill ha en rätt plain Luminor med nya verket och det nya caset - vad tror ni om denna jmf min 112?
https://luxurywatches.se/produkt/lumunor-8-days-pam00510-2/
Jupp, ska inte vara någon faraTack!
Kan man med gott samvete använda billiga aftermarkets utan att riskera förlora klockan pga urskruvning?
T ex: https://www.ebay.co.uk/itm/PANERAI-24mm-Stainless-Tube-Screw-Pins-2x-Screw-Pins-For-24mm-Watch-Straps/283668750403?_trkparms=ispr=1&hash=item420bf9a043:g:tfIAAOSwCOhdxWz7
Här har dubrunt gummi på den blir nog en snäppet vassare kombo
Och samtliga på thumbnail, Snyggt!Här har du
911 på grönt
112 på svart
001 på brunt
382 på grönt
Och samtliga på thumbnail, Snyggt!
Här har du
911 på grönt
112 på svart
001 på brunt
382 på grönt
Om någon skulle tvinga mig till OWG så blir det 914.
Roligt när någon tycker att man har en klocka och tror att den kanske kostar 2500:-
Btw, en grej jag noterar med 915 och 914 är att sandwichen verkar grundare än mina 1359, 613 och 720. Eller är det en illusion?
Borde väl vara samma som på min 911 .. dvs äldre 510/560 med sandwich?Btw, en grej jag noterar med 915 och 914 är att sandwichen verkar grundare än mina 1359, 613 och 720. Eller är det en illusion?
Right. Så vi har kanske inte bara tunnare glas på p.5000 utan även tunnare urtavla. I like it.Borde väl vara samma som på min 911 .. dvs äldre 510/560 med sandwich?
tycker det lite är charmen med panerai, de som vet, de vetRoligt när någon tycker att man har en klocka och tror att den kanske kostar 2500:-
Jag är i grunden mer för PreV men det var riktigt enhetligt och snyggt.jag som precis tänkte säga minuspoäng för thumbnail...
64.000kr listpris i Sverige!@micke_s Vad listar 915 på Nymans/Krons? Den kostar 6400 EUR på Panerai.com noterar jag. Jag noterar även att 914 kostar 5900 EUR. Så, vad blir det via svensk AD?