Happy wife, happy lifeKöp mindre hus och ha ett mindre bröllop = sparat massor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Happy wife, happy lifeKöp mindre hus och ha ett mindre bröllop = sparat massor![]()
Gå inte på den lätta........Happy wife, happy life
FAN VAD BRA!
Har kanske negligerat Paneraivärlden för länge. Men ska det se ut sådär eller är kronan utskruvad/utdragen?
Det ska se ut sådärHar kanske negligerat Paneraivärlden för länge. Men ska det se ut sådär eller är kronan utskruvad/utdragen?
Snygg som fan oavsett..![]()
Grattis!
Snyggt, grattis!
Grattis! En liten margarinfågel kvittrade om att den var på väg till dig.
Ok såhär va
Jag har rätt små handleder, platta som tur är.. men jag gillar till skillnad från majoriteten i tråden kortare band. Men nu till frågan. Varför har alla band så många hål? nästan alla har ju, oavsett handledsomkrets bland de innersta hålen för man köper längre band för man gillar det. hade ju egentligen räckt med 2-3 hål tänker jag?
För INGEN har ju det sista eller ens näst sista hålet. Varför finns de då?
Alltså den är så bra att det gör ont! Måste skaffa en själv....Som jag saknat kombon guldvisare+kupat glas. De extra långa svärdvisarna gör inte saken sämre heller
![]()
Hur var det med kronan. Lite ute för att det är snyggt på bildSom jag saknat kombon guldvisare+kupat glas. De extra långa svärdvisarna gör inte saken sämre heller
![]()
Alla Radiomir 1940 har en sån kronaHur var det med kronan. Lite ute för att det är snyggt på bild?
...och här har du just den pannan som 587 är baserad på. Klockan tillhör tydligen ingen annan än vår ödmjuka "lille" vän från PAMsterdam @Palenkovich @Yoshiikee @Matts @metamorfos @mårt @BroderjimmyHur var det med kronan. Lite ute för att det är snyggt på bild?
Som jag saknat kombon guldvisare+kupat glas. De extra långa svärdvisarna gör inte saken sämre heller
![]()
Snyggt, grattis!!
...och här har du just den pannan som 587 är baserad på. Klockan tillhör tydligen ingen annan än vår ödmjuka "lille" vän från PAMsterdam @Palenkovich @Yoshiikee @Matts @metamorfos @mårt @Broderjimmy
![]()
Så vacker!Som jag saknat kombon guldvisare+kupat glas. De extra långa svärdvisarna gör inte saken sämre heller
![]()
Grattis! Riktigt fin
Nice att den stannade kvar! Grattis!
Grattis!![]()
Snyggt, grattis!
Guld & brunt är snyggt! Grattis.
Grattis! En liten margarinfågel kvittrade om att den var på väg till dig.
grattis till en av dem bästa 44mm!![]()
Snyggt, grattis!!
Grattis! Riktigt fin![]()
Grattis! Förväntat mig ett fortsatt BAMMANDE![]()
Stämmer! Men inget kupat glasSå vacker!
Visst är det rött guld på 911ans visare?
Gulguld är så mycket snyggareStämmer! Men inget kupat glas![]()