• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

PAM587

4_5879624771536160681-01-01.jpeg

Ok såhär va
Jag har rätt små handleder, platta som tur är.. men jag gillar till skillnad från majoriteten i tråden kortare band. Men nu till frågan. Varför har alla band så många hål? nästan alla har ju, oavsett handledsomkrets bland de innersta hålen för man köper längre band för man gillar det. hade ju egentligen räckt med 2-3 hål tänker jag?
För INGEN har ju det sista eller ens näst sista hålet. Varför finns de då?

Ok såhär va
Jag har rätt små handleder, platta som tur är.. men jag gillar till skillnad från majoriteten i tråden kortare band. Men nu till frågan. Varför har alla band så många hål? nästan alla har ju, oavsett handledsomkrets bland de innersta hålen för man köper längre band för man gillar det. hade ju egentligen räckt med 2-3 hål tänker jag?
För INGEN har ju det sista eller ens näst sista hålet. Varför finns de då?

Köper du AM så kan du ju oftast välja sånt. Själv kör jag lagom bandlängd för min handled så jag hamnar ganska centrerat, en annan sak som jag har tänkt på att om man kör väldigt långa band, hamnar inte spännet lite off då?

Nice att den stannade kvar! Grattis!

Guld & brunt är snyggt! Grattis.

Grattis! En liten margarinfågel kvittrade om att den var på väg till dig.

grattis till en av dem bästa 44mm! :)

Grattis! Riktigt fin :)

Grattis! Förväntat mig ett fortsatt BAMMANDE :)

Tack boys! Svårt att se att nästa inköp kommer bli annat än panerai, kanske en radiomir för en fin trio:D

Tillbaka
Topp