• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fick en trevlig leverans av FedEx på em, köpte ju en 564 för en månad sedan för att jag var så sugen att testa ngt i titan och jag har blivit helt såld på komforten och den matta botten, brun tavla mm men jag är ju ett fan av gamla botten så egentligen var det något annat jag egentligen ville ha. Idag kom den, ett stycke PAM061 från 2001 i ett fantastiskt fint skick och komplett set.
Nu jag vara glad!
20200129_170306.jpg

20200129_165839.jpg

20200129_170046.jpg
Snyggt jobbat @peterc :)

Fick en trevlig leverans av FedEx på em, köpte ju en 564 för en månad sedan för att jag var så sugen att testa ngt i titan och jag har blivit helt såld på komforten och den matta botten, brun tavla mm men jag är ju ett fan av gamla botten så egentligen var det något annat jag egentligen ville ha. Idag kom den, ett stycke PAM061 från 2001 i ett fantastiskt fint skick och komplett set.
Nu jag vara glad!
20200129_170306.jpg

20200129_165839.jpg

20200129_170046.jpg
Har sagt det förut; dåre!! :D
Underbart!

Nu jag vara glad!
20200129_170306.jpg

20200129_165839.jpg

20200129_170046.jpg
Grattis!

upload_2020-1-29_18-58-48.jpeg

Kul med alla nya pannor som ramlar in. Extra kul tycker jag det är med dom som inte är helt nya. Bild på 190 för att den gör mig lycklig!
Och eftersom mitt fokus denna vecka är sandwich, så vill jag ge publiken en chans att kika på denna bild och gå med på att den har djupare sandwich än ex. 415. :D

Det talas om 2-lagersurtavla vs. tidigare 3-lagers. Någon som har mer info? @Ernesto kanske.

Och eftersom mitt fokus denna vecka är sandwich, så vill jag ge publiken en chans att kika på denna bild och gå med på att den har djupare sandwich än ex. 415. :D

Det talas om 2-lagersurtavla vs. tidigare 3-lagers. Någon som har mer info? @Ernesto kanske.
Mycket killgissande som någon på P3 skulle sagt. Djup på sandwich, kupade glas...
Kan inte någon ta en för laget (likt Flippzi köpte Ms panna) och ta isär några klockor och jämföra urtavlor , glas etc?

Grattis!!
Kul att den stannade på forumet:)

Grattis! Ruggigt fin den där!
Wrist shot? :)

Bra initiativ där. :) Grattis.

Tog en för laget... ;)
Ps. Grattis

Stort grattis än en gång!
Det är en grym panna som passar perfekt i din samling och som jag vet att du kommer njuta mycket av!

Yes äntligen! Grattis brush

Supergrattis, riktigt clean och snygg den där... Ser fram emot många fina bilder!

Grattis, riktigt fin:hungry:

Satt själv och sneglade på den där. :hungry: Grattis!

Grattis!! Kul att den stannar inom familjen

Tackar allihopa! :)

Tillbaka
Topp