Jaha, nej samna färg på 911 och 372. Dålig koll på olika toner av guldGulguld är så mycket snyggare
Samt kupat glas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, nej samna färg på 911 och 372. Dålig koll på olika toner av guldGulguld är så mycket snyggare
Samt kupat glas
Jaha, nej samna färg på 911 och 372. Dålig koll på olika toner av guld
HahahahhaDodool talah
Var det den du försökte fota senast?Dodool talah
HahahahaVar det den du försökte fota senast?
Det hoppas jag inteVar det den du försökte fota senast?
Schnyggt...911:an har servat idag; bild från i eftermiddags..
Underbar plexi patina, me like !Ingen 587 men får duga. Fick ju ändå ploga gården imorse för första gången på länge
Köp köp. Billigt billigtHar ni något mysigt 26/26 vintage-style strap liggandes som ni vill bli av med och som kan tänkas passa en 587 får ni gärna skicka PM
Var nu snäll mot na, så ses vi snart igen men panna på armen. Tack för en exemplarisk affär kompis
Fyfan va bra, första radiomiren jag fått ett ha begär över.. Mååste haaaaTrevlig helg på er gubbar
Har ett liknande redan.. tack ändåKöp köp. Billigt billigt
PAM1661 - sexigt värre
Nä , tycker faktiskt svarta visare passar bättre på dennaKänns väldigt TRON-aktigt. Mer guldvisare och kupat glas tack!
Nä , tycker faktiskt svarta visare passar bättre på denna
Här kommer det nya grejer. Källa? Släppt?PAM1661 - sexigt värre
http://en.worldtempus.com/article/w...rai-luminor-marina-carbotech-44-mm-28298.htmlHär kommer det nya grejer. Källa? Släppt?
Då är PAM700 snyggarePAM1661 - sexigt värre
Jag måste hitta ett pengaträd....PAM1661 - sexigt värre
Då är PAM700 snyggare
....och dyrare