Edit: andra på bollenBerätta gärna hur, jag hittar inte den checkboxen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Edit: andra på bollenBerätta gärna hur, jag hittar inte den checkboxen.
Du hann föreHittade denna när man klickar på "more details"
![]()
WTF!!! Jag har inte den i mitt gränssnitt. Byter browser och ser om det är problemet.Hittade denna när man klickar på "more details"
![]()
Nope. Jag har inte de där valen (received as gift och removed) i Safari (för iOS eller MacOS) eller Chrome (för MacOS). Spännande.Edit: andra på bollen
![]()
Hela klockan är ju magi!Visarna alltså
![]()
Skall du/har du släppt den?Edit: andra på bollen
![]()
Han skulle nog bara visa mig var knappen satt.Skall du/har du släppt den?
Skall du/har du släppt den?
Den överlägset bekvämaste pannan jag haft på handleden, märker knappt att den är där. Haft med mig den till Teneriffa nu i 1 vecka, supernöjd.Hela klockan är ju magi!
Den där känslan har jag med...Den överlägset bekvämaste pannan jag haft på handleden, märker knappt att den är där. Haft med mig den till Teneriffa nu i 1 vecka, supernöjd.
Tror 720 och 721 till och med kan vara snäppet mer bekväma. Men när det kommer till pannor med vanliga luggar har jag iaf aldrig haft en mer bekväm Panna på handledenDen där känslan har jag med...
![]()
Snackar vi 47 mm här? Annars måste ju din gamla 620 ta priset som bekvämaste pannan?Tror 720 och 721 till och med kan vara snäppet mer bekväma. Men när det kommer till pannor med vanliga luggar har jag iaf aldrig haft en mer bekväm Panna på handleden
44/47. Tänkte inte ens på mindre pannor och räknar inte ens med 620 då ingen vettig människa tror att den bärs tungt/obekvämt med sina 42x10.9mmSnackar vi 47 mm här? Annars måste ju din gamla 620 ta priset som bekvämaste pannan?
Tycker radiomir 1940 45 mm bärs ok, eller faktiskt ganska bra. 45 mm med wire lugs bärs finfint, och självklart något bättre än 47 mm med samma boett.44/47. Tänkte inte ens på mindre pannor och räknar inte ens med 620 då ingen vettig människa tror att den bärs tungt/obekvämt med sina 42x10.9mm
Inte ägt en 45mms Radiomir 1940 (typ 572/995) men antar att de bärs bra de med.
Ni har inga andra tips på Panerai-service i Skåne-trakten förutom Klarlunds? 6-9kkr för en service på det urverket känns väldigt dyrt...
Skicka direkt till Richemonts service-avdelning i München är alltid en idé.
Vilken klocka ska servas? Är det en med ett ETA-baserat urverk kan nästan vem som helst serve'a
Jag älskar dessutom att han kör läder.Älskar att se pannor i rätt miljö!
Jag älskar dessutom att han kör läder.
Det beror på vad man gjort med lädret för att tillverka bandet. Men fråga @Hoffa on hans tan Assolutamente.Finns det någon konsensus om hur läderband klarar upprepade dopp i vatten eller måste man verkligen undvika? Mycket coolare att plaska med än gummi.
Panerai ställer inte ut på Baselworld. Richemont-ägt så Watches & Wonders som gäller.Mitt intresse efter en panna växer sig starkare för varje dag, och peakade efter att jag lyssnade på @Palenkovich och @Denke i podden!
Kan vi förvänta oss någon nyhet på årets Baselmässa? Vad hoppas ni på?
Finns det någon konsensus om hur läderband klarar upprepade dopp i vatten eller måste man verkligen undvika? Mycket coolare att plaska med än gummi.
Tack, där lärde jag mig något nytt!Panerai ställer inte ut på Baselworld. Richemont-ägt så Watches & Wonders som gäller.
https://www.watchesandwonders.com/
I år är det "Luminors" år , så räkna med rätt många nya modeller i den serien .
Finns det någon konsensus om hur läderband klarar upprepade dopp i vatten eller måste man verkligen undvika? Mycket coolare att plaska med än gummi.
undvik bad om bandet är stoppat/vadderat. Typ original asso.