Det där senapsgula bandet där under... Vilket?
![]()
Hej Falköga!
Det är köpt från StrapFreak, det är Tunx eller Celdy straps vill jag minnas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där senapsgula bandet där under... Vilket?
![]()
Skön samling band ni har!Det är den yngre av oss som agerar på detta visDen äldre är något mer vis.
Tack. Det var roligt att hälla ut alla på bordet.Skön samling band ni har!
Trevligt att ge oss alla fulfingret!
Det är den yngre av oss som agerar på detta visDen äldre är något mer vis.
Jag känner att du och jag i det här fallet använder samma argumentationsteknik som en Sverigedemokrat med järnrör, så jag vet inte hur mycket det egentligen hjälper.Jag är snäll egentligen, det vet ni
Jag känner att du och jag i det här fallet använder samma argumentationsteknik som en Sverigedemokrat med järnrör, så jag vet inte hur mycket det egentligen hjälper.![]()
![]()
Nu gick du för långt ...![]()
Samma här! Kunde dock inte hålla mig borta längre. Ska bli kul att se vilka nyheter som kommer om ett par månader.Jag har inte kört Panerai på över en vecka.
Bra sätt att bygga upp ett sug!
![]()
Är du vår mest stabile trådskribent. Samma panna for ages?Själv så använder jag samma klocka varje dag på jobbet. Alltid oavsett.
![]()
Notera även hur sällan jag byter band. Men på tal om det så har jag ett nytt på ingång. Väntat spänt på leverans från Smolensk.Är du vår mest stabile trådskribent. Samma panna for ages?
Jag gillar konsekventa människor! Är det inte själv men beundrar dom som är.Själv så använder jag samma klocka varje dag på jobbet. Alltid oavsett.
![]()
Det kupade glaset ser ljuvligt ut! Finns det några mindre modeller med kupat glas?[/QUOTE]QUOTE="Sgt Poppa, post: 3204907, member: 17966"]![]()
Kika på PAM233![]()
Det kupade glaset ser ljuvligt ut! Finns det några mindre modeller med kupat glas?
Det kanske är för mkt att hoppas på Luminor -modeller i 42mm med kupat glas?![]()
Man vänjer sig fort...Grattis!Hej på er! Blir första posten här efter att ha kommit hem med denna skönhet, måste dock säga att det känns fruktansvärt ovant då jag nästan uteslutande burit 36mm senaste året. Men ska bli kul att se om jga kommer till ro med storleken.![]()
![]()
Grattis!Hej på er! Blir första posten här efter att ha kommit hem med denna skönhet, måste dock säga att det känns fruktansvärt ovant då jag nästan uteslutande burit 36mm senaste året. Men ska bli kul att se om jga kommer till ro med storleken.![]()
![]()
Snyggt! Grattis!!! Sitter ju bra.Hej på er! Blir första posten här efter att ha kommit hem med denna skönhet, måste dock säga att det känns fruktansvärt ovant då jag nästan uteslutande burit 36mm senaste året. Men ska bli kul att se om jga kommer till ro med storleken.![]()
![]()