sPAMattssPAM 190
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
sPAMattssPAM 190
![]()
Visst har den samma färg på visarna som Fiddyn? Ser lite mer gul-guldiga ut![]()
svårt att se på bilder, men är den inte lite polerad (dvs hörnen är lite rundade)?Det börja klia lite i fingrarna efter en zero och det var ett tag sedan jag såg en komma ut här.
Vad tror panelen om nedan exemplar? Eventuella risker att köpa från privatperson via C24?
https://www.chrono24.se/panerai/panerai-luminor-pam000-base-logo-44mm--id13833253.htm
Svinbra ! Är det en T-tavla?Återanvänder en bild från dagens klocktråd. Dessa äldre modeller behöver också få lite uppmärksamhet här.
PAM025
![]()
Vänd åt fel håll kanske?Svinbra ! Är det en T-tavla?
In other news: Vad är det som händer med nedre delen av ditt gummi?
Vänd åt fel håll kanske?
Snyggt. Fint inslitet OEM eller oleg?
Oleg!Snyggt. Fint inslitet OEM eller oleg?
Såg det ungefär samtidigt som du svarade. Bra färg. Användbar och passar bra.
Olive vintageSåg det ungefär samtidigt som du svarade. Bra färg. Användbar och passar bra.
Som gjort för den klockan ju...
Nja. Tror inte man kan ta ett plexi från 721 för att ersätta ett trasigt 249. Men annars är de nära lika.Är det samma glas/plexi på 249 som 721?
Väldigt sugen på att skaffa mig en panna, någon som vet av en butik i stockholm där man kan få prova olika?
Tack, ska kika där!krons/nymans är ad. Sen har du luxuary watches, de kan ha inne med.
Asbra.Återigen fastnat för Panerai men aldrig kommit till skott.
Jag är ute efter en klocka att ha på fritiden/semestrar som klarar av det ena och det andra. Funderar på en Pam510 då jag tror jag hellre har en manuell än automatisk om den främst ska bäras på helger etc och eventuellt träningspass. Är det en bra fritidsklocka tycker ni?![]()
Absolut, det är en bra och hård klocka.Återigen fastnat för Panerai men aldrig kommit till skott.
Jag är ute efter en klocka att ha på fritiden/semestrar som klarar av det ena och det andra. Funderar på en Pam510 då jag tror jag hellre har en manuell än automatisk om den främst ska bäras på helger etc och eventuellt träningspass. Är det en bra fritidsklocka tycker ni?![]()
Köp! Köp! Köp!Återigen fastnat för Panerai men aldrig kommit till skott.