Äh! När @Scipio har kört ett på sin 243 har det ju varit superhäftigt.Inte så snyggt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh! När @Scipio har kört ett på sin 243 har det ju varit superhäftigt.Inte så snyggt?
Coolt. Grattis
Man skall inte fotografera när man kör! Jag vet men det är svårt att låta bli.
I wish it was like that..Låter som att du velade för länge
Den som legat där så länge. Oruttat . Tröst-hugg bronzon och 911an.I wish it was like that..
Han har ju redan en 671Den som legat där så länge. Oruttat . Tröst-hugg bronzon och 911an.
Sikken jäkla duo...
Tänkte smyga in den lite i tråden. Bild på syskonen. Stort tack till @Yoshiikee för all hjälp och moraliskt stöd!
Och en 911.Han har ju redan en 671
Så blev den ensam kvar! 190 och 692 har lämnat.
Man skall inte fotografera när man kör! Jag vet men det är svårt att låta bli.
Velcro passar ihop med en modell som är mer bruksur/ casulalstyle. Är den för ”fin” typ smyckesur blir det inte snyggt ihop, men skönt är det.Ser aldrig någon panna på OEM velcro. How come? Är det bara utfyllnad i boxen?
Hello lurker! Hoppas läget är fintVelcro passar ihop med en modell som är mer bruksur/ casulalstyle. Är den för ”fin” typ smyckesur blir det inte snyggt ihop, men skönt är det.
Tänkte smyga in den lite i tråden. Bild på syskonen. Stort tack till @Yoshiikee för all hjälp och moraliskt stöd!
Är de samtida de två reffarna, och destron var en variant på fiddyn? Finns det inte en destrofiddy också med 1950-text?Grattis än en gång, extra kul att vi nu har paret i ’communityt’!
Är de samtida de två reffarna, och destron var en variant på fiddyn? Finns det inte en destrofiddy också med 1950-text?
Klok och kunnig som en bok. Då vet jag217 kom ut 3 år efter fiddy (2005), det finns inte en 100% destrovariant av fiddy.
Det var sant när jag skrev det!1h o 43min, tiden du klarar dig med bara en Panna... Stort grattis min vänn, duo helt i min smak!
Hur menar du nuVarje gång jag får för mig att sälja min PAM ångrar jag mig dagen efter. Ett jävla gift detta med Panerai.
Även på typ en submersible? Aldrig haft ett velcro. Slängde på det jag fick till min submersible och tyckte det lirade helt okej. Kan se att det kan åka på vid nästa äventyr. Smidigt med justeringen jämfört med ett gummiVelcro passar ihop med en modell som är mer bruksur/ casulalstyle. Är den för ”fin” typ smyckesur blir det inte snyggt ihop, men skönt är det.
Kom 217 samtidigt som 267?217 kom ut 3 år efter fiddy (2005), det finns inte en 100% destrovariant av fiddy.
Nix, 2008 på den sistnämnda.Kom 217 samtidigt som 267?
Stort grattis! Du stökar nästan om värre än mig
Velcro passar ihop med en modell som är mer bruksur/ casulalstyle. Är den för ”fin” typ smyckesur blir det inte snyggt ihop, men skönt är det.
Vilken jävla duo. PAMiljen och Paneristi Sweden växer
Speciellt bra på Submersible, skulle jag säga. Kör!Även på typ en submersible? Aldrig haft ett velcro. Slängde på det jag fick till min submersible och tyckte det lirade helt okej. Kan se att det kan åka på vid nästa äventyr. Smidigt med justeringen jämfört med ett gummi
Blev sjukt bra kombo det där...
Man är ju felaktig! Efter 5 timmar med 217 så är 422 tillbaka på armen.