Kanske är en 422 jag behöver igen
Man är ju felaktig! Efter 5 timmar med 217 så är 422 tillbaka på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske är en 422 jag behöver igen
Säger mycket om storheten i 422
Sant, tror @Caravelle33 behöver sälja 217 till mig snartSäger mycket om storheten i 422
En kvartett på gång alltså?Sant, tror @Caravelle33 behöver sälja 217 till mig snart
Njae.. Men kanske en magisk blåtavlad Rad 1940 lockar någon hugad spekulantEn kvartett på gång alltså?
112. Det är bara att införskaffa en. Eller kika på 914 för en nyare variant.Inte min, en kollegas. Ville dela med mig av den för att den är så himla snygg!
Tro mig, det är väldigt nära112. Det är bara att införskaffa en. Eller kika på 914 för en nyare variant.
914 har beige index, 8-dagarsverk, täckt baksida och en annan typ av glas på framsidan.Tro mig, det är väldigt nära
Vad är den större skillnaden på 112 och 914? Förutom att den ena är nyare än den andra.
Har 914 täckt baksida, trodde den skulle vara öppen som på 915?914 har beige index, 8-dagarsverk, täckt baksida och en annan typ av glas på framsidan.
Förlåt. Jag har fel. Den är öppen. Jag har inte vaknat ännu.Har 914 täckt baksida, trodde den skulle vara öppen som på 915?
Den är verkligen väldigt bra. Härligt.Hur kan en klocka vara såhär bra?
Det är bra. Jag har inte köpt min sista Panerai.Hello lurker! Hoppas läget är fint
Tänkte smyga in den lite i tråden. Bild på syskonen. Stort tack till @Yoshiikee för all hjälp och moraliskt stöd!
Det ser man direktPå ämnet är 190:ans guldvisare lika ljusa som på fiddyn så är svaret så här långt att de är iaf ljusare än på 372:an. I princip omöjligt att fånga i kameran så ni får helt enkelt lita på mig
Vi saknar dig!Det är bra. Jag har inte köpt min sista Panerai.
+1Det ser man direkt
Vi får väl träffas och jämföra lite snabbt mellan 190 och 217.På ämnet är 190:ans guldvisare lika ljusa som på fiddyn så är svaret så här långt att de är iaf ljusare än på 372:an. I princip omöjligt att fånga i kameran så ni får helt enkelt lita på mig
Har hört visarna på 372, 587 etc benämnas som "Rose Gold hands" på flera ställen, så det stämmer nog att visarna är lite rödarePå ämnet är 190:ans guldvisare lika ljusa som på fiddyn så är svaret så här långt att de är iaf ljusare än på 372:an. I princip omöjligt att fånga i kameran så ni får helt enkelt lita på mig
Snyggt.
Testar Mars Sanders idag