• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fin den där, såg en referens jag inte hade koll på tidigare idag 294. Typ likadan som 232 men med plexi.
021A794F-7D91-4C9F-AD6E-ABE39006E73D.jpeg
Mm, svinbra är den. Och svindyr.

:)
Den här reklamen har jag kollat på typ 50 gånger. Tröttnar aldrig.

Dessutom verkar ju Jimmy vara en otroligt cool kille. Följ honom på Instagram i ngr år. Otroliga bilder som kablas ut där, samt mycket tänkvärt. Kan klart rekas till de som är nyfikna.

För den som inte sett den, kan jag också varmt reka dokumentären ”Free Solo” som han alltså var med och vann en Oscar för. Riktigt, riktigt bra grejer.

Sedan kan man väl kanske ifrågasätta om det är så troligt att man har en stor Pam på handleden när man klättrar i bergen (i vissa fall extremt små ytor...). Men det är riktigt bra produktplacering, samt en välgjord reklamrulle.

Senast ändrad:
:)
Dessutom verkar ju Jimmy vara en otroligt cool kille. Följ honom på Instagram i ngr år. Otroliga bilder som kablas ut där, samt mycket tänkvärt. Kan klart rekas till de som är nyfikna.

För den som inte sett den, kan jag också varmt reka dokumentären ”Free Solo” som han alltså var med och vann en Oscar för. Riktigt, riktigt bra grejer.

Sedan kan man väl kanske ifrågasätta om det är så troligt att man har en stor Pam på handleden när man klättrar i bergen (i vissa fall extremt små ytor...). Men det är riktigt bra produktplacering, samt en välgjord reklamrulle.
Aldrig svettats så mycket om händerna av en film. Även "Meru" är sevärd

Tillbaka
Topp