Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hört att man inte kan ha en 44mm Luminor till kostym... men finns ingen chans i världen att 914 får stanna hemma. Totalt såld på Panerai. Nu vill jag sälja allt annat och köpa fler pannor
Iaf någon månad...Har han alltid haft citationstecken på sin beskrivning på IG? Förlåt att jag gräver i detta men det är ju ändå Arnolds polare
Så rätt...Hur många regler bröt jag mot när jag körde Bronzo+Tuxedo till mitt bröllop?
Denna bilden skriker varumärkesambassadör något så sjukt! De borde ge dig en klocka om året för att få lov att använda den.Hur många regler bröt jag mot när jag körde Bronzo+Tuxedo till mitt bröllop?
#azciiGateTycker din 1a ser fel ut
Hahaha, jag nöjer mig med en klocka punkt.Denna bilden skriker varumärkesambassadör något så sjukt! De borde ge dig en klocka om året för att få lov att använda den.
Och svaret blev 57%Går bara via dator såvitt jag vet.. För bara muspekaren över din lilla ikon vid trådskaparens större ikon så dyker det upp
Macro Monday (gammal bild)
Jag gissar att det framgått av responsen men den som sa att man inte kan ha panna till skjorta har för dåligt självförtroende eller är säljare för Rolex.Hört att man inte kan ha en 44mm Luminor till kostym... men finns ingen chans i världen att 914 får stanna hemma. Totalt såld på Panerai. Nu vill jag sälja allt annat och köpa fler pannor
En bild säger mer än tusen ord osv77% av mina inlägg här på forumet är i denna tråden.
Och uppskattningsvis är 50% av dessa bara bild på min klocka utan att tillföra något annat än det
Mycket vackert!
Så fet...Man kan ju inte bara glida runt och vara sådär Radiomirelegant hela tiden. PAM 025
Titan och tritium är snyggt på ett mer brutalt sätt.
Jag ligger på 29%....... men det är 29% väl spenderat! Bästa tråden på KS.Skärp er nu, gossar och töser. Jag har 91% av mina inlägg i den här tråden. That's how you should roll.
Nybryggt kaffe, in å kolla vad som är nytt i tråden, och så möts man av de här bilderna. Bättre start på dagen går ju knappt att få Wow!Två väldigt olika pannor
Ja den där är mäktig. Finns en till salu på Paneristi för $22K...Ett av de sjukaste jag sett, mycket snyggt
Panerai Radiomir Firenze 3 Days Pam672 Special Edition 99 limited. Bilderna är från https://www.instagram.com/luxurycans/?hl=sv