Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svinbra=svindyrGud hjälpe! Jag har blivit helt besatt av 309 och 322, mest av 309.
Gud hjälpe! Jag har blivit helt besatt av 309 och 322, mest av 309.
minerva = svindyrSvinbra=svindyr
Det är kört för dig. Bara att ge upp.Gud hjälpe! Jag har blivit helt besatt av 309 och 322, mest av 309.
Det är den 100% Påminner lite om skillnaden mellan fiddyn och 372
Vad kul!Hej, jag funderar på att gå mer i er klubb. Inte landat i modell ännu. Vad heter dessa två?
TaxarVad kul!
PAM232 och PAM720
Passa dig gosse! Fly medans du kan, när du har ägt din första är du fast för livet!Hej, jag funderar på att gå mer i er klubb. Inte landat i modell ännu. Vad heter dessa två?
Vad kul!
PAM232 och PAM720
390, 415, 995, 337, 613?Finns det någon modell som är såhär vackert avskalad som inte är så stor?
Antagligen en laddad fråga...
Vad menar du med inte så stor? Kan du tänka dig 45mm eller vill du ner på 42mm?Finns det någon modell som är såhär vackert avskalad som inte är så stor?
Antagligen en laddad fråga...
Passa dig gosse! Fly medans du kan, när du har ägt din första är du fast för livet!
That’s the spirit!Bra, då slipper jag lägga mina sura slantar på nya altaner och annan vuxenskit.
Vad menar du med inte så stor? Kan du tänka dig 45mm eller vill du ner på 42mm?
NäFinns det alltså inga Radiomir 42mm utan sekund?
Där ser man!
Se @mårt s post. Fastnar du för 995 så ligger det en alldeles för billigt på köp och sälj.45 kan nog funka
Förlåt, men har du provat en 47mm Radiomir (utan horn), såsom 720 eller 232? De bärs något mindre än en 44mm Luminor pga inga horn.45 kan nog funka
Förlåt, men har du provat en 47mm Radiomir (utan horn), såsom 720 eller 232? De bärs något mindre än en 44mm Luminor pga inga horn.
Läckert taget.
Riktigt snygg bild!
Mums
AMAGAD!!!
Snyggt!