Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar för mig.
Några*Gav du dig själv någon minut tillgodo den här gången
Både 309 och 322 redan sålda.@Caravelle33
Var det inte en sån här du har en Crush på?
https://www.facebook.com/groups/paneristi/permalink/2718723028226268/
Snabba ryck, kändes som han höll vettiga priser.Både 309 och 322 redan sålda.
Dom var sjukt bra.Snabba ryck, kändes som han höll vettiga priser.
Här i Stockholm hade vi i vart fall frost på bilrutorna i morse. Tack och lov för bränslevärmare!Inga dykar feelings här inte men snö och kallt funkar, Bronzo Friday fellow's!
Ett måste, vi har fått närmar 50cm snö den här veckan snöslungan har fått jobba!Här i Stockholm hade vi i vart fall frost på bilrutorna i morse. Tack och lov för bränslevärmare!
Glädjen över att man får sladda runt med fyrhjulingen och plogEtt måste, vi har fått närmar 50cm snö den här veckan snöslungan har fått jobba!
Obeskrivligt, 10 av 10Glädjen över att man får sladda runt med fyrhjulingen och plog
Riktigt fet travla! Grattis och välkommen!Nu får jag vara med här!
Vet att denna modell - som fick ta min Panerai-oskuld - är omdebatterad och inte gillad i alla läger. Men jag gillar udda fåglar
Helt rätt! Stort grattisNu får jag vara med här!
Vet att denna modell - som fick ta min Panerai-oskuld - är omdebatterad och inte gillad i alla läger. Men jag gillar udda fåglar
Grattis! Den ser ju cool ut!Nu får jag vara med här!
Är själv sugen på ett grönt band. Hittar dock ingen i storleken 22/20 till min 1392 på deras hemsida. Någon som vet huruvida dessa finns eller ej i 22/20-dimensionerna?Står i garaget och funderar på läderband.
Hoppsan Kerstin och grattis!Nu får jag vara med här!
@BruceL har ett ute på köp och sälj, grönt 22/20 av dragspels varianten.Är själv sugen på ett grönt band. Hittar dock ingen i storleken 22/20 till min 1392 på deras hemsida. Någon som vet huruvida dessa finns eller ej i 22/20-dimensionerna?
Cool, gratulerar!Nu får jag vara med här!
Grattis! Helt rätt att köra på den man själv gillar. Det är ju trots allt det som är det viktigaste Jag gillar den också!Nu får jag vara med här!
@BruceL har ett ute på köp och sälj, grönt 22/20 av dragspels varianten.
Äh! Du gjorde helt rätt som körde på det som föll dig i smaken. Tuff klocka.Nu får jag vara med här!