Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaka på kaka?!?!? Submersible vs. 372 är ju lååångt ifrån varandra, likaså 424 och 372. KBK. 249 eller 448 kanske, för att få lite mer skillnad?Så.. Efter viss tvekan har jag slängt upp min Datejust till försäljning/byte.
Det känns som att marknaden är trög och högst tveksamt om nån vill gå från Panna till Datejust.. Men allt har naturligtvis sitt pris.
Jag har iaf funderat över Submersible, men undrar lite om det skulle bli kaka på kaka med min 372. Är lite svag för California dial så jag har sneglat lite PAM424..
Vet inte riktigt vilken väg jag skall gå, har ni något bra tips? Annars dyker jag ner i kaninhålet och letar
Det beror ju på vilken Sub iofs, men jag placerar både 372 och tex 1305 i verktygskategorin medan Radiomir känns mer dressigt.Kaka på kaka?!?!? Submersible vs. 372 är ju lååångt ifrån varandra, likaså 424 och 372. KBK. 249 eller 448 kanske, för att få lite mer skillnad?
De är mer limiterade och speciella.Det beror ju på vilken Sub iofs, men jag placerar både 372 och tex 1305 i verktygskategorin medan Radiomir känns mer dressigt.
Så vad jag menar är att jag vill undvika att skaffa ytterligare en klocka som faller i samma kategori (enligt mig).
Lite oklart varför 448 och 249 är så mycket dyrare än 424 på c24.. Men jag får väl läsa på lite.
Tack!
Såklart.. Well, får känna efter lite.De är mer limiterade och speciella.
Det kommer kanske en på din 50årsdag, om jag lever då!Stort tack vännen!! fick ingen panna av dig idag heller
Grattis !! Missade att du fyllde år!Stort tack vännen!! fick ingen panna av dig idag heller
Du har satt på den bakåfram idagGod morgon!
Tack kompisGrattis !! Missade att du fyllde år!
Världen är ju bakåfram just nu...Du har satt på den bakåfram idag
Låter helt rimligt - vi behöver all distraktion vi kan få nu.Sista tiden när det blivit mer hemmatid än normalt så kan jag meddela att jag byter klocka minst fyra gånger om dagen och byter band minst lika många gånger.
Är det normalt eller borde jag rotera mera?
Inget som jag märkt eller haft problem med, har inte hört ngt heller.Låter helt rimligt - vi behöver all distraktion vi kan få nu.
På tal om distraktion så är Bronzo SÅ bra! Patinan som blir och färgen är helt fantastisk! Två schyssta Bronzobilder redan kl 10.30, det börjar bra.
Jag har en praktisk fråga till er som bär bronsklockor: Har ni problem med att klockan färgar av sig på kläder och hud?
Låter helt rimligt - vi behöver all distraktion vi kan få nu.
På tal om distraktion så är Bronzo SÅ bra! Patinan som blir och färgen är helt fantastisk! Två schyssta Bronzobilder redan kl 10.30, det börjar bra.
Jag har en praktisk fråga till er som bär bronsklockor: Har ni problem med att klockan färgar av sig på kläder och hud?
Låter helt rimligt - vi behöver all distraktion vi kan få nu.
#bronzoproblems
Vad jag vet:Inga svar på dina frågor men Bronzo’n är fantastisk!!!
Hur många finns det nu som vi vet på forumet??
mvh
Micke
Finns inget bekräftat pris för 42mm Bronzon antar jag. Vad skulle ni gissa på?Vad jag vet:
2st 382 (eventuellt 3 st men lite osäker på en)
1st 671
1st 968
Ingen 507 ännu, och 1/1 907 lär aldrig komma till Sverige
Blir intressant att se om någon klipper nya Rad-bronzon eller 42mms Blonzon
Minns inte om jag sett priset någonstans.. Men förmodligen någonstans runt 160k ?Finns inget bekräftat pris för 42mm Bronzon antar jag. Vad skulle ni gissa på?
Svinbra.
Ledig idag! Andra dagen på 4 veckor, det firas med 309
Tack. Svettig prislapp för en jävligt cool klockaMinns inte om jag sett priset någonstans.. Men förmodligen någonstans runt 160k ?
Tack. Svettig prislapp för en jävligt cool klocka