Mycket snack om patina idag
Snabbt handledsskott.
Snabbt handledsskott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså dina jävla bilder... Sparekonomer borde varna för dig, Lyxfällanproducenterna besjunga din ära.Vitaminer är extra viktigt nu
Hahah till och med frugan började skratta åt din kommentar här hemmaAlltså dina jävla bilder... Sparekonomer borde varna för dig, Lyxfällanproducenterna besjunga din ära.
It’s funny because it’s true.Hahah till och med frugan började skratta åt din kommentar här hemma
Kan bara hålla med!It’s funny because it’s true.
Samma som ecru, som låtsaspatina, som creme/gulnade indexDudes! Jag sitter och tittar på youtube om PAM. Vad är dirty dial egentligen?!
Helt rätt inställning.Snart fredag igen
Aha, så det har egentligen med lumen på index att göra?Samma som ecru, som låtsaspatina, som creme/gulnade index
Japps. Eller snarare färgen på index när de inte lyser.Aha, så det har egentligen med lumen på index att göra?
Ecru som sagt. Men det är oftast 359 med mårtdial som avses när det pratas om det för jag tror den var först med det.Dudes! Jag sitter och tittar på youtube om PAM. Vad är dirty dial egentligen?!
Haha låg och läste lite äldre posts i tråden och såg denna .. kul att jag inte är den enda som ändrat min smak med åren @kmgÄr rätt from av mig, men kanske eventuellt skulle kunna tänka mig att dräpa någon för denna
Var tvungen att kolla; en BLÅTAVLAD Panna minsannHaha låg och läste lite äldre posts i tråden och såg denna .. kul att jag inte är den enda som ändrat min smak med åren @kmg
Var tvungen att kolla; en BLÅTAVLAD Panna minsann
Sälja den underbara 422:an och dessutom addera minst 50-60k till för att få en sån här. Är det värt det?? I princip orörd 217..
Haha vad kul, hade helt glömt! Iofs rätt lätt att glömma när man har några tusen inlägg i en trådFanns ju ytterligare en rolig post på samma sida
Det var några veckor sedan men nu har det varit tyst ett tag
Jag skulle nog säga att om han har fejkpannor hemma så är väl det en historia han mycket väl kan ljuga ihop.Tydligen har han fått några av klockorna som gåva av Schwarzenegger och Stallone? Sjuk story om det stämmer.
Haha låg och läste lite äldre posts i tråden och såg denna .. kul att jag inte är den enda som ändrat min smak med åren @kmg
Undantaget som bekräftar regeln såklart. Men, jag kan eventuellt ha blivit lite snävare (måste vara åldern). Behövs ju också en motpol till er som bara köper färgade tavlor om inte annat. Där jag ändrat mig mest senaste året är nog i förhållande till Due. Först orkade jag inte riktigt bry mig. Nu tycker jag att det är synd att de kom till.Var tvungen att kolla; en BLÅTAVLAD Panna minsann
"Er som bara köper färgade tavlor". Finns det en enda sådan här?Undantaget som bekräftar regeln såklart. Men, jag kan eventuellt ha blivit lite snävare (måste vara åldern). Behövs ju också en motpol till er som bara köper färgade tavlor om inte annat. Där jag ändrat mig mest senaste året är nog i förhållande till Due. Först orkade jag inte riktigt bry mig. Nu tycker jag att det är synd att de kom till.