• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mycket snack om patina idag :)
Snabbt handledsskott.

68D0305D-7442-4CBB-A2E7-3AB6A7B81269.jpeg

Från att ha varit en rätt ansedd profil i Paneraikretsar så är han just nu ingen som någon vill ta i med tång. Han hade också rätt lätt kunnat rentvå sig genom att visa bättre bilder på sina klockor men det har han inte gjort.

Haha låg och läste lite äldre posts i tråden och såg denna .. kul att jag inte är den enda som ändrat min smak med åren @kmg :D
Var tvungen att kolla; en BLÅTAVLAD Panna minsann :D
Undantaget som bekräftar regeln såklart. ;) Men, jag kan eventuellt ha blivit lite snävare (måste vara åldern). Behövs ju också en motpol till er som bara köper färgade tavlor om inte annat. Där jag ändrat mig mest senaste året är nog i förhållande till Due. Först orkade jag inte riktigt bry mig. Nu tycker jag att det är synd att de kom till.

Undantaget som bekräftar regeln såklart. ;) Men, jag kan eventuellt ha blivit lite snävare (måste vara åldern). Behövs ju också en motpol till er som bara köper färgade tavlor om inte annat. Där jag ändrat mig mest senaste året är nog i förhållande till Due. Först orkade jag inte riktigt bry mig. Nu tycker jag att det är synd att de kom till.
"Er som bara köper färgade tavlor". Finns det en enda sådan här? :)

Tillbaka
Topp