Kan det vara detta?
Ser ut som det, inte sett det där strapet förekomma så ofta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan det vara detta?
Rimlig rekommendation. Kostas är ju mest exakt i världen när det kommer till vintage Panerai-straps, för er som inte vet det.
De är typ exakta kopior av band som satt på original-pannorna från 40-tal till 90-tal.Vad är utmärkande egenskaper för vintage-band?
Kollade hans insta. Rejäla doningar.De är typ exakta kopior av band som satt på original-pannorna från 40-tal till 90-tal.
Redan uttråkad? Nästa vecka börjar vi på vecka 11 med dem här jä### sk####Corona-uttråkad - Tur att man kan ta fram och bläddra lite vettiga böcker iaf!
Jäklar vad fin den är alltså. Tog visst en bild till tidigare i dag på balkongen. Var fint väder även här, så jag kör en bild till bara för skoj skull Önskar alla en trevlig dag/kväll.Njuter av vädret med 382an
Är han så gammal? Ser inte ut att vara en dag äldre än 48.
Jag och 422an jobbar på! Idag på söder. Vill passa på att skicka ett stort grattis till @Margarinkungen på 50års dagen!
Stort tack vännen!! fick ingen panna av dig idag heller
Jag och 422an jobbar på! Idag på söder. Vill passa på att skicka ett stort grattis till @Margarinkungen på 50års dagen!
Stort tack vännen!! fick ingen panna av dig idag heller
Håller med, men det var ett tag sen jag såg den gode @MargarinkungenÄr han så gammal? Ser inte ut att vara en dag äldre än 48.
Haha tack, för ordningenskull så fyller jag bara 43 så det kan ju förklara mitt ännu ungdomliga utseende och sätt. Kram och tack allihopHåller med, men det var ett tag sen jag såg den gode @Margarinkungen
Det kan gå fort sånt där.
Grattis till det sjätte decenniet i vilket fall!
Falskleg!Haha tack, för ordningenskull så fyller jag bara 43 så det kan ju förklara mitt ännu ungdomliga utseende och sätt. Kram och tack allihop
Haha.Haha tack, för ordningenskull så fyller jag bara 43 så det kan ju förklara mitt ännu ungdomliga utseende och sätt. Kram och tack allihop
En alldeles lagom ålder för oss ungdomar! Kraaam vännenHaha.
Jag fyller också 43, senare i år.
HihiFalskleg!
Asså 43 åringen blir lite hård... saknar bara kronskyddet så hade det varit på riktigt BAM663!!Jäklar vad fin den är alltså. Tog visst en bild till tidigare i dag på balkongen. Var fint väder även här, så jag kör en bild till bara för skoj skull Önskar alla en trevlig dag/kväll.
En alldeles lagom ålder för oss ungdomar! Kraaam vännen