• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Kan det vara detta?

Panerai-Luminor-Advertising-1993.jpg

Ser ut som det, inte sett det där strapet förekomma så ofta.
 
Corona-uttråkad - Tur att man kan ta fram och bläddra lite vettiga böcker iaf!

A112514B-5B39-41B3-838D-9D90394BA232.jpeg
Redan uttråkad? Nästa vecka börjar vi på vecka 11 med dem här jä### sk####

Skämt å sido. Jag var uttråkad nästan direkt jag också. Saken blev ju inte bättre av att vi hade haft 7/8mån av konstanta demonstrationer innan det här eländet dök upp.

Men nu är det helg, så då får man försöka hålla humöret uppe. Precis varit ute på två timmars promenad/sväng ute. Det gäller bara att försöka hålla avstånd på två meter med dem man möter...
7D203DE3-20FE-40AA-9B7E-EF7DDE8B18A4.jpeg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Så.. Efter viss tvekan har jag slängt upp min Datejust till försäljning/byte.
Det känns som att marknaden är trög och högst tveksamt om nån vill gå från Panna till Datejust.. Men allt har naturligtvis sitt pris.
Jag har iaf funderat över Submersible, men undrar lite om det skulle bli kaka på kaka med min 372. Är lite svag för California dial så jag har sneglat lite PAM424..
Vet inte riktigt vilken väg jag skall gå, har ni något bra tips? Annars dyker jag ner i kaninhålet och letar :)
 
Topp