Do it! Butterscotch passar perfekt till de guldfärgade visarnaKanske måste köpa ett Toshiband till min 422
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Do it! Butterscotch passar perfekt till de guldfärgade visarnaKanske måste köpa ett Toshiband till min 422
Det håller jag tyvärr inte med om. Eller han kanske har förfinat tråden på senaste tiden. Det är mitt enda klagomål, jag har haft svårt att hitta rätt tråd.Do it! Butterscotch passar perfekt till de guldfärgade visarna
Jag lät Nymans polera min (nu sålda) PAM000 när den servades, det blev superbra. Det var en ding på kronskyddet som inte helt försvann, så det kändes som att de var lite restriktiva med slipskivan ändå.
Jag lät Nymans polera min (nu sålda) PAM000 när den servades, det blev superbra. Det var en ding på kronskyddet som inte helt försvann, så det kändes som att de var lite restriktiva med slipskivan ändå.
Tror vi på 1000? https://en.wikipedia.org/wiki/PaneraiVet vi hur många 3646 som totalt tillverkades?
Så grymt! snyggt strap också, ser dock inte om det är oem pre-v eller aftermarkethttps://www.instagram.com/p/B-fI2h1AZII/?igshid=p6x2gd1qwhmx
Arnold rockar 5218-201a i sin senaste video.
Vänta lite nu. Är det där en 40B?
PAM422 i nya kläder från Toshi Straps, Espresso med butterscotch-tråd. Mmmm!
Kan det vara detta?Så grymt! snyggt strap också, ser dock inte om det är oem pre-v eller aftermarket
Jag måste ändå vidhålla att jag är helnöjd med kombinationen butterscotch och det lite rödbruna lädret. Men jag inser också att det kan vara en smaksak...Det håller jag tyvärr inte med om. Eller han kanske har förfinat tråden på senaste tiden. Det är mitt enda klagomål, jag har haft svårt att hitta rätt tråd.
Alltså, är du nöjd så är du nöjd, det är allt som räknas. Jag bara ventilerade att jag var lite missnöjd med just butterscotch-färgen Självklart en smaksak.Jag måste ändå vidhålla att jag är helnöjd med kombinationen butterscotch och det lite rödbruna lädret. Men jag inser också att det kan vara en smaksak...
Är det sant? Är Mays så bra i jämförelse? Är ju noob här och äger bara band från Mays, Sanders och Oleg. Tycker Mays och Oleg är bra mycket bättre än Sanders men har ingen koll på övriga.Alltså, är du nöjd så är du nöjd, det är allt som räknas. Jag bara ventilerade att jag var lite missnöjd med just butterscotch-färgen Självklart en smaksak.
Jag har just nu ingen panna med guldvisare på lager, men jag kan visa lite vad jag menar ändå. På de här klockorna (416 och 602) sitter det Mays 33 och Mays Mare, båda med samma färg på tråden. Den färgen matchar nästan ecru-färgen på index/visare på 416, men då jag har haft Mays-band med denna tråd på guldvisar-panna förut (hittar inte bild, därför denna omständiga förklaring) så vet jag att den matchningen var perfekt. Ovanpå klockorna ligger ett Toshi African Kudo med Butterscotch-tråd. Som synes så matchar den mer de orangea visarna på 602 än något annat.
Om ni är lika anala som jag är på den här punkten, så ska man nog inte försöka matcha just guldvisare eller ecru med butterscotch, utan välja annan tråd alt. ett mer matchande band.
Med det sagt, Toshi gör jäääääkligt bra band för pengarna. Mays är dubbelt så bra, men kostar det dubbla. Så. Over and out.
Jag har just beställt mitt första Sanders, så det här känns ju lovande.Är det sant? Är Mays så bra i jämförelse? Är ju noob här och äger bara band från Mays, Sanders och Oleg. Tycker Mays och Oleg är bra mycket bättre än Sanders men har ingen koll på övriga.
Alltså, är du nöjd så är du nöjd, det är allt som räknas. Jag bara ventilerade att jag var lite missnöjd med just butterscotch-färgen Självklart en smaksak.
Jag har just nu ingen panna med guldvisare på lager, men jag kan visa lite vad jag menar ändå. På de här klockorna (416 och 602) sitter det Mays 33 och Mays Mare, båda med samma färg på tråden. Den färgen matchar nästan ecru-färgen på index/visare på 416, men då jag har haft Mays-band med denna tråd på guldvisar-panna förut (hittar inte bild, därför denna omständiga förklaring) så vet jag att den matchningen var perfekt. Ovanpå klockorna ligger ett Toshi African Kudo med Butterscotch-tråd. Som synes så matchar den mer de orangea visarna på 602 än något annat.
Om ni är lika anala som jag är på den här punkten, så ska man nog inte försöka matcha just guldvisare eller ecru med butterscotch, utan välja annan tråd alt. ett mer matchande band.
Med det sagt, Toshi gör jäääääkligt bra band för pengarna. Mays är dubbelt så bra, men kostar det dubbla. Så. Over and out.
Gillar färgen på canvas armbandet, det blir en military lookHeldag med videomöte hemifrån, tar det tillsammans med 564 på canvas.
Att alla band från pre-v-era ska vara så snygga. Helhetsintrycket, kanterna, stygnen, läderstrukturen... Borde ju inte vara så svårt att göra likadana idag. Tror de skulle uppskattas bland alla ristis. Och givet nuvarande big boss inställning så bör det inte finnas några hinder att trycka på produktions-knappen.Kan det vara detta?
CooltHär är lite fin preV look...
https://www.instagram.com/p/B81AcDfHduP/?igshid=drr1x664efk
Här är lite fin preV look...
https://www.instagram.com/p/B81AcDfHduP/?igshid=drr1x664efk
Se riktigt bra ut, har varit sugen ett tag jag oxo.oleg gjorde det där jävligt bra. Kan bli en beställning på ett sånt
Jag ser en guldvisare och Mays mares fina guldliknande tråd i perfekt matchning.Trevlig helg Ristis!
Jag kan rekommendera Kostas också. Här ett 6152/1 strap på min 661.Se riktigt bra ut, har varit sugen ett tag jag oxo.
På det här svarta så ser man jämförelsen mot ett OEM.
https://www.instagram.com/p/B4aNLKJnNXI/?igshid=1aeyh6s6tu6mm
Rimlig rekommendation. Kostas är ju mest exakt i världen när det kommer till vintage Panerai-straps, för er som inte vet det.Jag kan rekommendera Kostas också. Här ett 6152/1 strap på min 661.
Hoppas intron tillsammans med Jonas gick bra.Klockbyte till eftermiddagens session
721 på ett blått Mays "Ronconi"
Ha ha.. japp en show utan dess likeHoppas intron tillsammans med Jonas gick bra.