Nu när det ändå känns som det är vår får man ha canvas igen tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hell yes, way ahead of youNu när det ändå känns som det är vår får man ha canvas igen tycker jag
@mårt har du fått ngn mer klarhet runt leverans av dina band från oleg?
Nä. Bandet (singularis) är någonstans i världen, gissar jag, men jag vet inte var.@mårt har du fått ngn mer klarhet runt leverans av dina band från oleg?
egentligen inte men man vill ju helst ha prylarna igår när man väl bestämt sigBörjar du bli stissig?
Exakt så. Alltså, ibland är det ju kul att känna "oooh, jag väntar på något spännande", men nu börjar det fasen bli olidligt på ett icke-Peter Harrysson-sätt.egentligen inte men man vill ju helst ha prylarna igår när man väl bestämt sig
egentligen inte men man vill ju helst ha prylarna igår när man väl bestämt sig
Framför allt så är det så! I vart fall för mig...Och innan man sålt klockan
Ronconi Verde?
Pepsin smakade inget vidare men jag var tvungen att provsmaka eftersom burken matchade mitt band så bra.
Jawohl mein herr!Ronconi Verde?
Ronconi Verde?
Jag ville inte göra bort mig.Det borde väl en maysexpert som du se
Faktum är att jag tror att du ställt samma fråga en eller två gånger tidigareJag ville inte göra bort mig.
Det är alltså iofs inget faktum eftersom jag bara tror detFaktum är att jag tror att du ställt samma fråga en eller två gånger tidigare
Sån är jag.Faktum är att jag tror att du ställt samma fråga en eller två gånger tidigare
Det *måste* ju komma något "istället" nu då...Har fått bekräftat från min boutique att 372 är discontinued nu. Endast 422 och 423 blir kvar
Ingenting just nu dessvärre enligt de... Men vi har ju alla läst ryktena om den där Luminor 1950 med "blonde dial"Det *måste* ju komma något "istället" nu då...
Och vi får väl se om några timmar.Ingenting just nu dessvärre enligt de... Men vi har ju alla läst ryktena om den där Luminor 1950 med "blonde dial"
..Och vi får väl se om några timmar.