Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!
Jag noterade just att RubberB har fått konkurrens an Everest. De har gjort både gummi och läder som passar Panerai och sluter tätt mot caset. https://www.everestbands.com/collections
Första intryck: Jäkligt skönt på handleden och snyggt band, det blev en liiiiten glipa mellan lugg och gummi. Har även 2 andra läderband jag ska testa, förhoppningsvis inte samma "problem" med dessa
Kunde inte låta bli
#coronaklockanKunde inte låta bli
Nee, bara på ölenFick du mängdrabatt på klocka och ölen?
Såklart... alla behöver minst en sub snart sommar och dyksäsong ju
Jag blir ju sjukt sugen på en submersible igen.
Säkert nån i den här tråden, men säkert galet många icke-purister.Åre nån som kommer att jaga fatt på en av de nya neon-Panerais?
Hur hardcore är vi förresten? Jag läste det här på ett annat forum: "The Brooklyn Bridge unfinished movement offering was a red flag. The DUE line sealed the deal for me. This disco is preposterous."
De sålde ju sin själ med DUE-lanseringen. Lite synd med de behövde väl cash.Hur hardcore är vi förresten? Jag läste det här på ett annat forum: "The Brooklyn Bridge unfinished movement offering was a red flag. The DUE line sealed the deal for me. This disco is preposterous."
Mitt foto då?!https://www.instagram.com/p/B_aD6XXnO9t/
Man blir ju inte mindre sugen på en 720 precis när man ser sådana här coola bilder.
Mitt foto då?!
Mitt foto då?!
Mitt foto då?!
I visa-tråden
Jag kan ändå köpa Due serien, så gott som samtliga märken har ju en lineup för kvinnor så det tycker jag är ok. Men gårdagen har jag svårt att ta in, kul dock med en vit sandwich tavla och märkligt att det inte funnits tidigare.De sålde ju sin själ med DUE-lanseringen. Lite synd med de behövde väl cash.
Edit: ska ses i relation till vissa av de nya släppen som är förvirrade på ett annat plan.
For en klassiker! Nydelig.
Även jag på canvas. Nytt band varje dag
Om de nu prompt ska göra mini-pannor kan de väl åtminstone göra det med lite värdighet. Att fjanta med kronskyddet i kombination med 30 m tycker jag säger allt.Jag kan ändå köpa Due serien, så gott som samtliga märken har ju en lineup för kvinnor så det tycker jag är ok. Men gårdagen har jag svårt att ta in, kul dock med en vit sandwich tavla och märkligt att det inte funnits tidigare.
Absolut, borde inte var ngn mega stora sal att lösa iaf 100m.Om de nu prompt ska göra mini-pannor kan de väl åtminstone göra det med lite värdighet. Att fjanta med kronskyddet i kombination med 30 m tycker jag säger allt.
Känns väldigt slappt att göra en klocka med 30m WR baserat på en historisk toolwatch. Varför gör man ens så?Om de nu prompt ska göra mini-pannor kan de väl åtminstone göra det med lite värdighet. Att fjanta med kronskyddet i kombination med 30 m tycker jag säger allt.
Gillar både klockan och bandet!
Gillar både klockan och bandet!
Vad är det för band?
Imponerande!Det har jag knåpat ihop själv
Tar det som en komplimang, tack! Alla tar intryck av varandra, jag upplever att det blir ganska tätt i mittfåran vad gäller band. Sällan någon sticker ut, @oddface tycker jag tar ut svängarna, på ett positivt sätt, ibland annars är det rätt mainstreamImponerande!
Fick en idé om att det var ett band från Kostas..