• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tung på Asso, tack för bandet @azcii :)
CB77D055-37B6-4C63-901F-FE1EB81F6D36.jpeg
Snyggt!

Hur hardcore är vi förresten? Jag läste det här på ett annat forum: "The Brooklyn Bridge unfinished movement offering was a red flag. The DUE line sealed the deal for me. This disco is preposterous." o_O

Hur hardcore är vi förresten? Jag läste det här på ett annat forum: "The Brooklyn Bridge unfinished movement offering was a red flag. The DUE line sealed the deal for me. This disco is preposterous." o_O
De sålde ju sin själ med DUE-lanseringen. Lite synd med de behövde väl cash.
Edit: ska ses i relation till vissa av de nya släppen som är förvirrade på ett annat plan.

De sålde ju sin själ med DUE-lanseringen. Lite synd med de behövde väl cash.
Edit: ska ses i relation till vissa av de nya släppen som är förvirrade på ett annat plan.
Jag kan ändå köpa Due serien, så gott som samtliga märken har ju en lineup för kvinnor så det tycker jag är ok. Men gårdagen har jag svårt att ta in, kul dock med en vit sandwich tavla och märkligt att det inte funnits tidigare.

Jag kan ändå köpa Due serien, så gott som samtliga märken har ju en lineup för kvinnor så det tycker jag är ok. Men gårdagen har jag svårt att ta in, kul dock med en vit sandwich tavla och märkligt att det inte funnits tidigare.
Om de nu prompt ska göra mini-pannor kan de väl åtminstone göra det med lite värdighet. Att fjanta med kronskyddet i kombination med 30 m tycker jag säger allt.

Om de nu prompt ska göra mini-pannor kan de väl åtminstone göra det med lite värdighet. Att fjanta med kronskyddet i kombination med 30 m tycker jag säger allt.
Känns väldigt slappt att göra en klocka med 30m WR baserat på en historisk toolwatch. Varför gör man ens så?

• Like
Reactions: kmg
Tillbaka
Topp