https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-44-raven-bytesförslag-panerai-pb-5k-9-5.125359/
Billigare blir det inte för B01!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-44-raven-bytesförslag-panerai-pb-5k-9-5.125359/
Gillar man 44 mm base med brun tavla finns väl ingen bättre?Jag velar om att byta 390n till nytt, förstår inte varför ibland.
Den passar utmärkt till whisky och solnedgång
Ändå bäst.
Nä, inte vad jag vet, fast det kryllar väl inte av den kombon heller.Gillar man 44 mm base med brun tavla finns väl ingen bättre?
även om du vill bli en risti känns det som fel forum att sälja en bratte i.
Min lilla åsikt
jag är dock mer intresserad utöver vad du I'll köpa för panna!
Skulle du bli lägga ut den där skulle det helt klart fresta, riktigt snygg modell!Jag velar om att byta 390n till nytt, förstår inte varför ibland.
915 inte att förglömma.Förlåt, förstår dig precis och ber ödmjukast om ursäkt, tänker att storleksmässigt kan det ju egentligen bara tilltala en risti
Generellt är det väl 44mm med kronskydd , subsekund och sandwich, typ 590 och 911 och pratar vi utan så är det väl 995, 992 men som sagt finns ju en hel del som tilltalar @metamorfos
Nemas problemas gör en stencil i veckan och testar!Känns som en uppgift för dig @cjperry
Jag rockar ju en KS-klocka när jag påtar i trädgården och lagar mat. Och det är ju en wannabe-bratte. Så det så915 inte att förglömma.
Och jag är inte säker alls, men jag vet på rak arm ingen av de långlivade i den här tråden som kör Breitling. Jag gissar att det är mer än storleken som avgör ;-)
Förlåt, förstår dig precis och ber ödmjukast om ursäkt, tänker att storleksmässigt kan det ju egentligen bara tilltala en risti
Generellt är det väl 44mm med kronskydd , subsekund och sandwich, typ 590 och 911 och pratar vi utan så är det väl 995, 992 men som sagt finns ju en hel del som tilltalar @metamorfos
Jag rockar ju en KS-klocka när jag påtar i trädgården och lagar mat. Och det är ju en wannabe-bratte. Så det så
Låter som två bra anledningar till att behållaJag velar om att byta 390n till nytt, förstår inte varför ibland.
Fast samtidigt har jag bra anledningar att sälja.Låter som två bra anledningar till att behålla
Du kommer älska wirelugsFast samtidigt har jag bra anledningar att sälja.
- Wirelugs, lyckas aldrig testa men vill att jag ska gilla det.
- 47 mm luminor, kanske skulle jag våga mig på det.
- Sub, @Matts sub satte seriösa griller i huvet när jag provade den.
... på din 47mm sub.Du kommer älska wirelugs
...med kupat plexi.... på din 47mm sub.
Ref på den?...med kupat plexi.
Ouch vilken bild! #käftsmäll!Triple green
Köpte ju redan en tidigare idag!@Caravelle33 det är sjukt kul, det förstår du va?
https://klocksnack.se/threads/blancpain-fifty-fathoms.132064/
Väntar med spänning på nästa grymma panna!
Hehe, du får ursäkta att jag inte hänger med i svängarna. Då får en gratulera! Inte dum alls den där.Köpte ju redan en tidigare idag!
Jobbar jätte hårt, lovar...
Känner igen den där bilden åt höger..Jobbar jätte hårt, lovar...