• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag velar om att byta 390n till nytt, förstår inte varför ibland.
Den passar utmärkt till whisky och solnedgång ;)
IMG_20200509_195929-01.jpeg

Senast ändrad:
även om du vill bli en risti känns det som fel forum att sälja en bratte i.
Min lilla åsikt :D

jag är dock mer intresserad utöver vad du I'll köpa för panna!

Förlåt, förstår dig precis och ber ödmjukast om ursäkt, tänker att storleksmässigt kan det ju egentligen bara tilltala en risti;)
Generellt är det väl 44mm med kronskydd , subsekund och sandwich, typ 590 och 911 och pratar vi utan så är det väl 995, 992 men som sagt finns ju en hel del som tilltalar ;)@metamorfos

Förlåt, förstår dig precis och ber ödmjukast om ursäkt, tänker att storleksmässigt kan det ju egentligen bara tilltala en risti;)
Generellt är det väl 44mm med kronskydd , subsekund och sandwich, typ 590 och 911 och pratar vi utan så är det väl 995, 992 men som sagt finns ju en hel del som tilltalar ;)@metamorfos
915 inte att förglömma.

Och jag är inte säker alls, men jag vet på rak arm ingen av de långlivade i den här tråden som kör Breitling. Jag gissar att det är mer än storleken som avgör ;-)

915 inte att förglömma.

Och jag är inte säker alls, men jag vet på rak arm ingen av de långlivade i den här tråden som kör Breitling. Jag gissar att det är mer än storleken som avgör ;-)
Jag rockar ju en KS-klocka när jag påtar i trädgården och lagar mat. Och det är ju en wannabe-bratte. Så det så :)

Jag kan vurma för 590 och 995 som ägare utav båda, men du är helt rätt ute.

Som herr @mårt sa - 914 och 915 är klockrena moderna också

Tillbaka
Topp