Den var fin duEn panna i titan kanske? Har hört att det är poppis these days.
https://klocksnack.se/threads/panerai-61-titanium.132201/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var fin duEn panna i titan kanske? Har hört att det är poppis these days.
https://klocksnack.se/threads/panerai-61-titanium.132201/
Grymt denim strap
Grymt denim strapvem kommer de ifrån?
Inte denim, men det kommer från Bosphorus som inte längre gör straps
Galen premium på Bosphorus nu, ett band är värt som en 995a, och värdet kommer bara fortsätta öka! Kan tänka mig att släppa ett och byta men då är det för att vara schysst.
![]()
![]()
Säger du att jag ska köpa ett till min 995a? Sätt inte idéer i huvudet på mig nu...
Snygg klocka! Bra band!Man blir lite sugen när man provar den, men blir nog bättre i brons.
![]()
*Mic dropMatcha klocka med band och jacka var en ny nivå
![]()
besviken på dig att mudden är blå och inte svart...Matcha klocka med band och jacka var en ny nivå
![]()
Det finns sedan länge ett bra uttryck här på Paneristi Sweden för det, däremot kanske inte helt PK, de som vet vet.... ”Matchy Matchy....”Matcha klocka med band och jacka var en ny nivå
![]()
besviken på dig att mudden är blå och inte svart...
Jag hade lätt chansatFrån Paneraigruppen på facebook... Loppmarknad i Venedig... Haha, måste ju vara fake
![]()
![]()
Jag hade lätt chansat
Fick man någon uppföljning på bilden?Från Paneraigruppen på facebook... Loppmarknad i Venedig... Haha, måste ju vara fake
![]()
![]()
Fick man någon uppföljning på bilden?
Från Paneraigruppen på facebook... Loppmarknad i Venedig... Haha, måste ju vara fake
Finns ingen bättre för pengarna enligt migJag ställer frågan: hur mycket bättre kan det bli för, för pengarna, än PAM372?
![]()
720Jag ställer frågan: hur mycket bättre kan det bli för, för pengarna, än PAM372?
![]()
Jag ställer frågan: hur mycket bättre kan det bli för, för pengarna, än PAM372?
![]()
Jag ställer frågan: hur mycket bättre kan det bli för, för pengarna, än PAM372?
En sån där lambo ovanför. Men helst utan Audinycklar.