Ja med tanke på att dom har samma verk så borde dom ligga nära varandra, du har kanske jämfört den med din 720?448 är samma lika i storlek och mycket annat som 721.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja med tanke på att dom har samma verk så borde dom ligga nära varandra, du har kanske jämfört den med din 720?448 är samma lika i storlek och mycket annat som 721.
JaJa med tanke på att dom har samma verk så borde dom ligga nära varandra, du har kanske jämfört den med din 720?
Den här är ju lite cool också, gillar blått men gärna den lite mörkare och matta varianten.
Jag har gluttat på den också eftersom jag vill köpa en sub som nästa. Men gmtvisaren sabbar lite för mig.
Den är riktigt bra tycker jag, skulle nästan kunna tänka mig den isf BMG pga GMTJag har gluttat på den också eftersom jag vill köpa en sub som nästa. Men gmtvisaren sabbar lite för mig.
249 är helt underbar och jag kan bara rekommendera, har inte testat 448 men tittade mkt på den innan jag hittade min 249. Vet inte exakt hur mkt som skiljer på tjockleken, den ligger väl mellan 249 och ex 721 och det är ganska stor skillnad på hur 249 och 721 bärs. Båda bra alternativ.
026, PVD destro, riktigt cool. Finns en fin på urverket.
56 & 117 båda titan, destro och tobaco.
Sen har jag alltid gillat GMT och då finns 23 & 29 som är balla, båda går att hitta m tritium tavlor.
8mm vs 6.75mm högt case249 är helt underbar och jag kan bara rekommendera, har inte testat 448 men tittade mkt på den innan jag hittade min 249. Vet inte exakt hur mkt som skiljer på tjockleken, den ligger väl mellan 249 och ex 721 och det är ganska stor skillnad på hur 249 och 721 bärs. Båda bra alternativ.
026, PVD destro, riktigt cool. Finns en fin på urverket.
56 & 117 båda titan, destro och tobaco.
Sen har jag alltid gillat GMT och då finns 23 & 29 som är balla, båda går att hitta m tritium tavlor.
Jag trodde du hade måtten lagrade mellan öronen...8mm vs 6.75mm högt case
Edit. Glömde källhänvisning
https://www.tapatalk.com/groups/paneristi/viewtopic.php?t=289846
Nej, det är jag som har det.Jag trodde du hade måtten lagrade mellan öronen...
Då ska vi testa dig: Vad är L2L-måttet på en 577?Nej, det är jag som har det.
Fast kronan är ju ballare på 249, tavlan också.
Kronan är ballare på 249. 249 30m vs 448 100m. Vad är det för skillnad på tavlorna?
Det är nog långt. 59mm?Då ska vi testa dig: Vad är L2L-måttet på en 577?
Inte tjuvkika nu!
Jag vet faktiskt inte :/Det är nog långt. 59mm?
Och jag hittar ingen info, så vi kan bestämma att det är 59mm.Jag vet faktiskt inte :/
Det visste jagNej, det är jag som har det.
HAHAHA. Subtle.
Åh. Du också. Hur gjorde du för att lyckas placera 112:an i tvättmaskinen? Skönt att det är som ny nu.Jag körde min 112 i tvättmaskinen för några månader sen. Nu ligger den på Nymans och är förhoppningsvis som ny. Jag köpte den begagnad enbart med gummi, funderar på att köpa ett band i skinn till den. Chansar på att Nymans inte är det billigaste alternativet, även om jag gillar att köpa original. Har ni några tips, original och annat?
3e pannan i tvättmaskin på 1 år i den här tråden. Hoppas den blir bra igen.Jag körde min 112 i tvättmaskinen för några månader sen. Nu ligger den på Nymans och är förhoppningsvis som ny. Jag köpte den begagnad enbart med gummi, funderar på att köpa ett band i skinn till den. Chansar på att Nymans inte är det billigaste alternativet, även om jag gillar att köpa original. Har ni några tips, original och annat?
Finnar?
Alltså vet finnar inte hur en sub ska se ut? Varenda 024 som är till salu och är nyservade har bezelmarkeringarna fel
Jag har berättat om den tidigare, men jag lindade den i min tröja i ryggsäcken när jag sprang hem, men fru packade upp den och langade i maskinen.Åh. Du också. Hur gjorde du för att lyckas placera 112:an i tvättmaskinen? Skönt att det är som ny nu.
Vi har massor med tips på band. Mays Berlin, Toshi, Mr Tiptop, m.m. Ta ett span på första inlägget (och de andra om du vill) av https://klocksnack.se/threads/den-helt-rimligt-nördiga-bandrecension-och-bandmakartråden.129158/
Just ja. Hade nog missat att det var du. Då kanske det är två pannor i maskinen och inte tre.Jag har berättat om den tidigare, men jag lindade den i min tröja i ryggsäcken när jag sprang hem, men fru packade upp den och langade i maskinen.