• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Just ja. Hade nog missat att det var du. Då kanske det är två pannor i maskinen och inte tre.

Beklagar!
Jag hade planerat en service av den, som det blev nu så betalade försäkringen även det. Jag har dock saknat den, säkert tre månader sen jag lämnade in den. Men ingen som ser fördelar med att köpa originalband? Är det dubbla priset för samma produkt?

Jag hade planerat en service av den, som det blev nu så betalade försäkringen även det. Jag har dock saknat den, säkert tre månader sen jag lämnade in den. Men ingen som ser fördelar med att köpa originalband? Är det dubbla priset för samma produkt?
Jag tror det landar mycket på tycke och smak. Panerais dubbelvikta gula Asso är awesome, enligt mig. Har inte sett något liknande i motsvarande känsla, så ett sånt har jag. I övrigt, nah. Men det är min smak.

Trevlig försommarkväll
D467F03C-A33D-4B4A-8997-7528BC5BFE91.jpeg

Jag tror det landar mycket på tycke och smak. Panerais dubbelvikta gula Asso är awesome, enligt mig. Har inte sett något liknande i motsvarande känsla, så ett sånt har jag. I övrigt, nah. Men det är min smak.

Du menar gold cashmere? Jag börjar fundera på ett till 995... börjar sakna ett ljust asso.

Ja, dåligt formulerat av mig! Watch service finland servar dem.
Jaså? Alla de du ser eller de du valt ut? Eller hur vet du det? Jag tror mig veta att alla Panerai jag har servat har gått till Richemonts servicecenter, tidigare i Amsterdam, numera i München.

Tillbaka
Topp