• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hörnini som vet, det här eco-friendly bandet till senaste Mike Horn-subben, det gick att köpa separat va? Hur skulle det se ut på en BMG? Visst var det någon som skaffade det? Jag vet inte ens vad det heter :)
Gjorde en snabb photoshop, ser väl ändå helt ok ut? :)

upload_2020-6-1_11-4-50.png

Jakten på en 127a har börjat. Hittils har jag börjat snoka runt på chrono24, verkar ligga högt för vettiga ex. Fullset är ett måste, men jag velar lite fram o tillbaka om originalbanden kan ses som del utav detta? Inte unikt kopplat till klockan, förslitningsvara, samtidigt har jag förstått att de banden bara kom till fiddyn? Hur tänker ni? Var kan jag mer leta?
Blev det någon affär?

Blev det någon affär?

Försöker allt jag vad jag kan haha, mycket som strular. Tripple whammy av oturlig timing :p Ny telefon så bank-id dog. Min bankdosa hade jag inte använt på evigheter så den var död så jag kunde inte skaffa nytt bank-id och toppat med att jag fått ett nytt betalkort. Inte ska det vara lätt. Allt är löst utom sista biten med kortet som jag hoppas ska fixas idag.

Försöker allt jag vad jag kan haha, mycket som strular. Tripple whammy av oturlig timing :p Ny telefon så bank-id dog. Min bankdosa hade jag inte använt på evigheter så den var död så jag kunde inte skaffa nytt bank-id och toppat med att jag fått ett nytt betalkort. Inte ska det vara lätt. Allt är löst utom sista biten med kortet som jag hoppas ska fixas idag.
Är det den hos Watchfinder du går efter?

Tillbaka
Topp