Tack för en trevlig kväll!Säl-skapet? #2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för en trevlig kväll!Säl-skapet? #2
Tack själv! Och för mycket god matTack för en trevlig kväll!
Ingen dum sextett det där inteFamiljefoto
968, 1305, 587, 662, 249, 564
Mycket bra!Familjefoto
Vilken samling!Familjefoto
Bara 6 kvar alltså. För en vecka sedan hade du väl runt 14?Familjefoto
Tackar så mktIngen dum sextett det där inte
Sjukt bra!Familjefoto
Både ja och nej... men 249 och 587 kanske, men vad vore livet utan en Sub ocksåMycket bra!
Någon som är lite extra favorit?
Tack!Vilken samling!
Tack!Sjukt bra!
Ha ha, nu är du lite taskig tycker jagBara 6 kvar alltså. För en vecka sedan hade du väl runt 14?
Sorry. Jag är bara för glad. Tack för att jag fick köpa din bmg.Ha ha, nu är du lite taskig tycker jag
Wow, riktigt bra bra!Familjefoto
Thx!Wow, riktigt bra bra!
Jävligt schysst, har den fått "mogna" konstant sen den var ny el har du återställt den ngn gång?
Hade stört bra patina i första vevan, men ville testa... Således återställd vid ett tillfälleJävligt schysst, har den fått "mogna" konstant sen den var ny el har du återställt den ngn gång?
Hörnini som vet, det här eco-friendly bandet till senaste Mike Horn-subben, det gick att köpa separat va? Hur skulle det se ut på en BMG? Visst var det någon som skaffade det? Jag vet inte ens vad det heter
Fan. Det blir dyrt.Det kan man! https://www.panerai.com/en/accessories/straps-and-bracelets/bucket/mxe0c0kr.html
Kommer vara skitsnyggt till en BMG.