• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gummi till radiomir är underskattat

A242D44A-6B88-48EE-9D34-7FFD6B103F85.jpeg
06482A9D-6CF2-4A09-9093-508F8E09FB6C.jpeg
Vilken ref har den? Cleanare klocka har jag inte sett:)

På tal om något helt annat, så minns att "alla" hade 111or eller liknande på mitt första Panerai-GTG. Något år senare hade "alla" 372, 422 eller liknande. Nu känns det som att "alla" har Submersible i 42 eller 47. Eller?

Det är kul hur trenden svänger. Jag undrar om "alla" kommer ha 1312-derivat om något år... :D

På tal om något helt annat, så minns att "alla" hade 111or eller liknande på mitt första Panerai-GTG. Något år senare hade "alla" 372, 422 eller liknande. Nu känns det som att "alla" har Submersible i 42 eller 47. Eller?

Det är kul hur trenden svänger. Jag undrar om "alla" kommer ha 1312-derivat om något år... :D
Jag är i så fall steget efter då jag hade 111 förra året och nu 372 samt 682 så jag tickar både Base och Submersible boxarna. Är fortfarande inte med i den coola Radiomir-klubben.

Tillbaka
Topp