Ampén
Basic
Vilken ref har den? Cleanare klocka har jag inte settGummi till radiomir är underskattat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken ref har den? Cleanare klocka har jag inte settGummi till radiomir är underskattat
721Vilken ref har den? Cleanare klocka har jag inte sett
Underskattat tycker jag är att ta i... det går att få dit men JAG tycker den gör sig bäst på läder, å den är fruktansvärt bra på läderGummi till radiomir är underskattat
Underskattat tycker jag är att ta i... det går att få dit men JAG tycker den gör sig bäst på läder, å den är fruktansvärt bra på läder
Bilder som denna värmer mitt klockhjärta
Den nya gör sig riktigt bra på Subbarna och är riktigt bekväm, men på övriga modeller så tycker jag som du att den gamla är bättre.
Asså inte OKGummi till radiomir är underskattat
Fortfarande låter kryptiskt
Hmm, jag har inte provat det blåa accordionet på 720. Hmmm... vad säger du @kmg?Gummi till radiomir är underskattat
Det är knasHmm, jag har inte provat det blåa accordionet på 720. Hmmm... vad säger du @kmg?
Due?Vad är det som är mest ute idag då, för man skall ju gå mot strömmen för att vara cool?
Jag är i så fall steget efter då jag hade 111 förra året och nu 372 samt 682 så jag tickar både Base och Submersible boxarna. Är fortfarande inte med i den coola Radiomir-klubben.På tal om något helt annat, så minns att "alla" hade 111or eller liknande på mitt första Panerai-GTG. Något år senare hade "alla" 372, 422 eller liknande. Nu känns det som att "alla" har Submersible i 42 eller 47. Eller?
Det är kul hur trenden svänger. Jag undrar om "alla" kommer ha 1312-derivat om något år...
Skaffa en Luminor due 38mm så är du garanterat ocool.. Fast cool ändå.
Just den där ville jag skaffa till frun, men hon vägrar ha "dyra klockor".Skaffa en Luminor due 38mm så är du garanterat ocool.. Fast cool ändå.
https://www.panerai.com/nl/en/colle.../luminor-due/pam00903-luminor-due---38mm.html
Samma med min, hon gillar inte att ha så dyra eller iögonfallande saker.Just den där ville jag skaffa till frun, men hon vägrar ha "dyra klockor".
Jag behöver ha klänning och raka allt hår från kroppen för att den ska typ passa mig.Samma med min, hon gillar inte att ha så dyra eller iögonfallande saker.
Jag gillar den för övrigt, även om 38mm är i minsta laget för min handled.
Låter som att du står för underhållningen på nästa gtgJag behöver ha klänning och raka allt hår från kroppen för att den ska typ passa mig.
Köp en 1104 eller någon radiomir gmt på 45 mm. Alt en 423a.Vad är det som är mest ute idag då, för man skall ju gå mot strömmen för att vara cool?
Köp en 1104 eller någon radiomir gmt på 45 mm. Alt en 423a.
Kör.Hmmm.
En 45 radiomir i gulguld?
PAM197, råkar finnas en på Nymans pre-owned (dock ännu ej online). Med denna vore du dock inte ocool utan tvärtom förbannat coolHmmm.
En 45 radiomir i gulguld?
Asså inte OK
Jag behöver ha klänning och raka allt hår från kroppen för att den ska typ passa mig.