Kraften sitter i skägget. Detsamma!Jag tror inte hon kommer att göra dig missnöjd! Stort grattis till en underbar klocka! Det var mycket trevligt att träffas och bra skägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kraften sitter i skägget. Detsamma!Jag tror inte hon kommer att göra dig missnöjd! Stort grattis till en underbar klocka! Det var mycket trevligt att träffas och bra skägg.
Ja Väldigt synd om just dem.. men kan hålla med om att där var väldigt trångt! Man får hålla sitt ”revir” när man väl fått en plats.. Tyvärr ser det likadant ut på de flesta populära stränder här nereLäste i Aftonblaskan att det är fullkomligt kaos där! Folk ligger i travar så någon stackars student kunde inte gå dit med sina föräldrar från Norrköping. Vart är den här världen på väg när inte myndigheterna utrymmer stranden på en av årets varmaste dagar så paret från Norrköping törs bada?
Grattis! En av dem bästa!Fick idag överta vårdnaden om denna 422, lovar att ta väl hand om den. Känns helt rätt med 47mm igen! Trevligt att träffas idag @Caravelle33 och tack för en mycket smidig affär!
Det gör det nog runt hela landet skulle jag tro.Ja Väldigt synd om just dem.. men kan hålla med om att där var väldigt trångt! Man får hålla sitt ”revir” när man väl fått en plats.. Tyvärr ser det likadant ut på de flesta populära stränder här nere
Snyggt, grattisFick idag överta vårdnaden om denna 422, lovar att ta väl hand om den. Känns helt rätt med 47mm igen! Trevligt att träffas idag @Caravelle33 och tack för en mycket smidig affär!
Wuuut?! I min grannkommun Va nog över en sväng på katnesidan idag när vi var ute med båten. Hälsar du på här i trakterna eller bor du här??På en fotbollsplan i Katrineholm
Grattis till en mycket fin klocka!Fick idag överta vårdnaden om denna 422, lovar att ta väl hand om den. Känns helt rätt med 47mm igen! Trevligt att träffas idag @Caravelle33 och tack för en mycket smidig affär!
Den sitter sådär på dig den där, borde överväga om du ska sälja den till migHänger på balkongen med 569an efter en dag på Lomma beach
Grattis, sitter fint!Fick idag överta vårdnaden om denna 422, lovar att ta väl hand om den. Känns helt rätt med 47mm igen! Trevligt att träffas idag @Caravelle33 och tack för en mycket smidig affär!
Krons och Nymans gör detÄr det någon som sitter på en extra ”band-flärp-hållare” eller var det heter som den vill bli av med ?
Hoppas de kan skicka det, bor i södra SkåneKrons och Nymans gör det
Börja med att testa olika band. Den där flyger på så mycket.Efter att haft 1359an ett par dagar nu inser man att det finns många många fler pannor att testa, får se hur det går
Ja, redan bytt ett par gånger så det är på gångBörja med att testa olika band. Den där flyger på så mycket.
Klarlunds för det säkert ocksåHoppas de kan skicka det, bor i södra Skåne
Är det ett @oddface canvas?
Det tänkte jag inte på! TackKlarlunds för det säkert också
Ja galet braÄr det ett @oddface canvas?
Eller hur! Mitt satt på 422an från dagen jag fick det till jag sålde den dvs idag. Har ett på Fiddyn också som också suttit på sedan det kom.Ja galet bra
Just nu är 005 till salu och är de en snäll o trevlig köpare så skickar jag med de bandet också @oddface gör riktigt bra canvas band (säkert andra också men har bara testat canvas)
Eller hur! Mitt satt på 422an från dagen jag fick det till jag sålde den dvs idag. Har ett på Fiddyn också som också suttit på sedan det kom.
44 är en mycket trevlig storlek. Har storebror till din, 1312, och är väldigt nöjd med den.Trivs mycket bra med min lille rackare! Såklart, börjar sakta snegla lite på 44mm istället för 42mm..
Wuuut?! I min grannkommun Va nog över en sväng på katnesidan idag när vi var ute med båten. Hälsar du på här i trakterna eller bor du här??
R.I.PIdag säger jag återigen farväl till en 422, men den här gången lär det nog dröja mer än 1 vecka tills jag köper en ny. 422 är en underbar allrounder även om den inte sitter helt diskret under skjortmanschetten. 422 har varit med och förgyllt så många stunder och givit mig så många bra minnen. Tyngden i klockan, ecrun, guldvisarna, lumen på pr-indikatorn, ja den har så många goda detaljer. Farväl 422 för nu! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och mina tankar och jag vet att det kommer att bli vi igen någon gång, någonstans.
Grymt bra, grattisR.I.P i Bergslagens skogar