... vilket varken 372 eller 422 har. Fast det var nog inte så du menadeDen har också tobacco dial dvs brun tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
... vilket varken 372 eller 422 har. Fast det var nog inte så du menadeDen har också tobacco dial dvs brun tavla.
När vi är inne på ämnet, 372 versus 422. Varför ska man välja den ena framför den andra?
Jag menade att det skiljer den från 372 och 422.... vilket varken 372 eller 422 har. Fast det var nog inte så du menade
Hur lång är ett snöre... Skämt åsido, Böda är helt fantastiska och jag har haft båda i dubbla omgångar, sista gången hade jag dom samtidigt för att kunna komma fram till svaret och jag kan inte ge dig det nu heller. Hos mig stannade 372 mest pga den lilla viktskillnaden som plexiglaset ger, men samtidigt gillar jag sekund. Skulle egentligen vilja ha båda för dom är lika men ändå helt olikaNär vi är inne på ämnet, 372 versus 422. Varför ska man välja den ena framför den andra?
Du ligger ju å andra sidan längst ut på flärpskalan . Metaflärpos
Där ute är det helt underbart...vill påstå att @peterc är där ute med mig
Tackar, ska läsa och begrunda.
Hej, är sugen på att köpa min första Panerai. Vad ska man tänka på?
Finns det mycket förfalskningar ute?
Har dom som Rolex, serienr, infräsningar i glas osv?
Hej, är sugen på att köpa min första Panerai. Vad ska man tänka på?
Köp från bra människor och företag så behöver du inte bekymra dig om förfalskningar. Och om du är osäker på bra, fråga här.Hej, är sugen på att köpa min första Panerai. Vad ska man tänka på?
Nej, men tack för länk. Jag tycker att det är rätt offensivt att jämföra högupplöst katalogbild med suddig IRL-bild och sedan jämföra något som avstånd mellan 3an och 0an. Säger inte att MrP har fel, men tycker inte att det är ett klockrent fall. Kanske finns fler uppenbara tells, men jag tycker att bilderna har för olika kvalitet för att det enkelt ska kunna gå att se och döma med säkerhet.
Ligger en 915 på köp och sälj.Hej, är sugen på att köpa min första Panerai. Vad ska man tänka på?
Bronzo, vitguldskronograf och The last one for Paneristi i all ära, men fick jag bara behålla en Panna forever så...
Layouten.. Glaset... Visarna... Texten...
Han behöver en i något coolt techmaterial också. Och så en pre-v. Och en billig rackare att ha när han bygger. Och så en han kan sälja när flipparandan faller på.Nu skryter du bara
Du har en grym samling broshan, näst upp en med wirelugs och du kan lägga dig ner med fötterna högt
Bra bandsamling!
Märkligt hur det kan vara. Jag har inte haft problem med att sälja klockor men skulle aldrig vilja sälja ett band. Klockornas originalband ligger kvar i lådan, dom får man ju inte använda.
Told ya!Imorse låg det ett paket i lådan! Kan bara säga wow. Det här är riktigt bra, tusen tack till dig @oddface! Kunde inte vara nöjdare!
Att få en liten ”läderpåse” på spännet är mumma.Imorse låg det ett paket i lådan! Kan bara säga wow. Det här är riktigt bra, tusen tack till dig @oddface! Kunde inte vara nöjdare!
Visar verkligen en känsla för detaljer. Mumma som sagt!Att få en liten ”läderpåse” på spännet är mumma.