• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Han gick ju rätt hårt åt Panerais sida och fakeposten. Fattar dock inte att det kan vara så svårt för Panerai att plocka bort bilden. Fattar också att de inte har tid att kolla varenda bild men det känns väl ganska uppenbart i detta fallet och när det påtalas vid flera tillfällen

6e veckan 422 är iväg på service, saknaden är enorm trots denna..
2CA884A8-37BD-4FDC-928E-D1127B5D07F8.jpeg

Någon #taggar Panerai på sin paneraikopia och någon på Panerai sitter och har som uppgift att likea alla bilder i deras flöde. Helt orimligt att tro att inget skulle slinka igenom men det är väl det att de inte agerar när det påtalas. JMP har också gjort samma sak... jag har öht lite svårt att tro att han sitter och sköter det kontot helt själv.
korta versionen:
P blir kränkt för att moderskeppet inte lyssnar när han hittar fel och när han gör ett stort nummer av det i alla hans kanaler så blir det dålig stämning.

Jag som inte har orkat följa med och inte fattar hur Instagram fungerar. Vem hade en falsk panna på sin insta? José eller panerai?

• Like
Reactions: kmg
Riktigt bra finish. Mjukt men inte sladdrigt, lädret har fantastisk strktur, och sömmarna är de bästa jag sett.

Pris, 180 usd, jag fick det för 160 för vi sågs personligen i Köpenhamn
Ok, mycket pengar men kanske värt det då givet kvaliteten. Ser bra ut om inte annat.
Var den din eller hans design att inte ha såna där kanter (som jag inte kommer ihåg namnet på) på keepers (som jag inte hittar kommer ihåg den svenska översättningen på)?

Ok, mycket pengar men kanske värt det då givet kvaliteten. Ser bra ut om inte annat.
Var den din eller hans design att inte ha såna där kanter (som jag inte kommer ihåg namnet på) på keepers (som jag inte hittar kommer ihåg den svenska översättningen på)?

Jag ville ha ett band som var så nära det forna pav 90 bandet som möjligt och han gjorde nästintill en 1-1 replika på ett

Som jag skrev ovan, de skulle aldrig visat något som var hemligt på riktigt. De gör ju det för att skapa buzz och PR. Såklart vill de att alla som sett den postar bilder på "den hemliga" klockan.
Jag blev iofs tillsagd att ta bort en bild på min IG när jag postade innan pannan i fråga officiellt var släppt.. så tror det är lite olika från klocka till klocka.

Jag blev iofs tillsagd att ta bort en bild på min IG när jag postade innan pannan i fråga var officiellt släppt.. så tror det är lite olika från klocka till klocka.
Där ser man. Märkligt beteende från Panerai. De tjänar ju på all uppmärksamhet.
Ytterligare ett bevis för att marknadsavdelningen förtjänar en egen tråd :)

Tillbaka
Topp