Ett JV alligator I GOLD känns givet på denMycket band nu så lika bra att passa på..
Har idétorka gällande vad jag ska hitta på till 520..
Lite sjyssta idéer mottages gärna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett JV alligator I GOLD känns givet på denMycket band nu så lika bra att passa på..
![]()
Toshi black Kudo. Så. Färdigtipsat.Mycket band nu så lika bra att passa på..
![]()
Ingen black (dock annan) Kudu på hemsidan..Toshi black Kudo. Så. Färdigtipsat.
Fel namn från mig. https://toshi-straps.co.uk/product/dark-kudu/ Dark Kudo. Väldans bra.Ingen black (dock annan) Kudu på hemsidan..
Du vågar köpa några generiska på eBay, tycker jag. Jag tror väldigt lite kan gå fel. Men jag kan ha felExperter:
Vart får jag tag i nya 44mm Luminor band"stift"(skruvar)? Har kollat med Krons och de har inga såna inne.
Vågar jag köpa några generiska på Ebay?
Det där var ju snyggt!Toshi black Kudo. Så. Färdigtipsat.
Har du tur så kanske det här passar dina mått, sjukt trevligt läder och skulle bli riktigt snyggt.Mycket band nu så lika bra att passa på..
![]()
Grattis igen!Blev lite rastlös i slutet av förra veckan så köpfingret small av igen... Har småkikat lite på den här Base Radiomiren eftersom den har loggan som jag gillade skarpt på 000 och 005, hade bestämt mig för att 45mm wirelug är i minsta laget för mig men kan inte komma ifrån att proportionerna på dom är näst intill perfekt i mina ögon så jag gör ett försök till... vi får se vart det slutar
Hur som... PAM753
![]()
![]()
![]()
Riktigt skoj, grattis!!Blev lite rastlös i slutet av förra veckan så köpfingret small av igen... Har småkikat lite på den här Base Radiomiren eftersom den har loggan som jag gillade skarpt på 000 och 005, hade bestämt mig för att 45mm wirelug är i minsta laget för mig men kan inte komma ifrån att proportionerna på dom är näst intill perfekt i mina ögon så jag gör ett försök till... vi får se vart det slutar
Hur som... PAM753
![]()
![]()
![]()
SnyggtBlev lite rastlös i slutet av förra veckan så köpfingret small av igen... Har småkikat lite på den här Base Radiomiren eftersom den har loggan som jag gillade skarpt på 000 och 005, hade bestämt mig för att 45mm wirelug är i minsta laget för mig men kan inte komma ifrån att proportionerna på dom är näst intill perfekt i mina ögon så jag gör ett försök till... vi får se vart det slutar
Hur som... PAM753
![]()
![]()
![]()
Ledsen om jag gör dig besviken nu, men målat patineras knappt alls. Kanterna kommer dock bli mörka och fina. Men det är ju tjusningen med målat, vill man ha annat finns ju omålade väskorDet är ett målat fransk ammo, original från väskan. Det kommer patineras en del. Men du känner mig, det kommer användas och slitas extra. Fått bada idag tom
Skall du göra band av den?Ledsen om jag gör dig besviken nu, men målat patineras knappt alls. Kanterna kommer dock bli mörka och fina. Men det är ju tjusningen med målat, vill man ha annat finns ju omålade väskor
Skitfint band btw.
Här är ett exempel från 1969, mässingen har ärgat ordentligt men lädret både ser och känns som nytt.
![]()
![]()
SjälvklartSkall du göra band av den?
Mycket band nu så lika bra att passa på..
![]()
Tyvärr puttenuttig storlek, men bra tips utseendemässigt!Har du tur så kanske det här passar dina mått, sjukt trevligt läder och skulle bli riktigt snyggt.
https://klocksnack.se/threads/den-helt-rimligt-nördiga-bandrecensionstråden.129158/page-14#post-3477507
![]()
Sa...Tyvärr puttenuttig storlek, men bra tips utseendemässigt!
...flickan
Ledsen om jag gör dig besviken nu, men målat patineras knappt alls. Kanterna kommer dock bli mörka och fina. Men det är ju tjusningen med målat, vill man ha annat finns ju omålade väskor
Skitfint band btw.
Här är ett exempel från 1969, mässingen har ärgat ordentligt men lädret både ser och känns som nytt.
![]()
![]()
Nu är jag ju lite part i målet då jag har en själv men den där slår långt över sin viktklass. Grattis!Blev lite rastlös i slutet av förra veckan så köpfingret small av igen... Har småkikat lite på den här Base Radiomiren eftersom den har loggan som jag gillade skarpt på 000 och 005, hade bestämt mig för att 45mm wirelug är i minsta laget för mig men kan inte komma ifrån att proportionerna på dom är näst intill perfekt i mina ögon så jag gör ett försök till... vi får se vart det slutar
Hur som... PAM753
![]()
![]()
![]()
Första intrycket är väldigt mycket klocka för pengen. Jag tittade efter en 210 först men tycker loggan tillför mkt till tavlan för min del... Hur länge har du haft din?Nu är jag ju lite part i målet då jag har en själv men den där slår långt över sin viktklass. Grattis!
Sen 2018 (tror jagFörsta intrycket är väldigt mycket klocka för pengen. Jag tittade efter en 210 först men tycker loggan tillför mkt till tavlan för min del... Hur länge har du haft din?
Håller med i allt, förutom att jag aldrig skulle våga säga att ngn klocka är en keeper, har inte riktigt funkat så för mig hittils iafSen 2018 (tror jag). Min vardagspanna. Tyckte först att loggan passade bättre på Luminors än på den lite mer dressade Radiomiren men har ändrat mig. Letade också efter en 210 först, för sandwichens skull. Men efter att en annan sandwichpanna kom in i samlingen tycker jag nu att det är kul med en målad för variationens skull. Loggan kan jag numera inte vara utan. Enda jag egentligen stör mig på är baklocket som känns lite snålt. Annars har den så mycket DNA, är vansinnigt snygg och rätt allround givet storleken. Är en keeper för mig, också för att det var den första pannan.
Thanks dude!@Palenkovich lyssnade precis på Denkes podd och senaste avsnittet du medverkade i. Din myndiga stämma gör sig bra i radio. Bra jobbat!
Sen hade du fel ang bronzon i 42 mm, men det är en annan sak.
Säger som en annan podd-gäst uttryckt det: Du hade fel, men det är ju min personliga åsiktThanks dude!
Du menar "tyckte" fel i vad jag raljerade lite om i början av det segmentet?![]()