larsbeg
Silver
H30/H50, was ist das?Jag kan inte bestämma mig... men spontant känns det mest som H30 än H50![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
H30/H50, was ist das?Jag kan inte bestämma mig... men spontant känns det mest som H30 än H50![]()
Njae, I'm with youNya OEM-camo ...
![]()
Jag säger nej tack.Men ni gillar det säkert.
Herrar 30 resp Herrar 50, Mao så tycker jag det passa bättre på en yngre än en äldre person... Men jag har ändrat mig förrH30/H50, was ist das?
Påminn oss. Vem var det och varför borta?
Här är ett alternativ till, som jag skulle ta utan att tveka.Nej, seriöst börjar kännas som ett för starkt ord i det här sammanhanget. Och tack för länken. Jag har kollat runt en del och visst finns det alternativ.
Nya OEM-camo ...
![]()
Förstora upp mönstret 10x så skulle det kanske se okej utNya OEM-camo ...
![]()
... och Panerai tog bort hans bild från sin sida
Coooooolt! Men hade varit ännu coolare om det varit "vanliga" gummit med test.Nya OEM-camo ...
![]()
... och Panerai tog bort hans bild från sin sida
Coooooolt! Men hade varit ännu coolare om det varit "vanliga" gummit med test.
Håller med, och mindre blått i den mörkgröna.Förstora upp mönstret 10x så skulle det kanske se okej ut![]()
I likeNya OEM-camo ...
![]()
Yes. Jag är med. Jag hade glömt vad snubben hette på instagram.Någon nisse som postar en bild på en fejk-panna, Panerai tar då bilden och repostar den på deras officiella instagram, skiten träffar fläkten totalt. Perezscope pekar ut att den är fejk och att samma nisse äger flera fejks av olika märken, Perezscope konto på IG försvinner dä av någon anledning, en riktig soppa.![]()
Yes. Jag är med. Jag hade glömt vad snubben hette på instagram.
Panerai tycks ha en förmåga att ofta ta fel beslut fort när de agerar, och sen gissar jag att det blir jobbigt att rätta till det felet då de då känner att de tappar ansiktet. Undrar om det är någon mellanchef som gör det hela, och som är svår att bli av med.![]()
VerkligenBlir lite konstigt särskilt med deras fokus på "community" osv när det läggs mer fokus på att skapa spellistor på spotify än att prata klarspråk med sina fans på instagram.
Säkert marknadsavdelningen som är i farten igen...Yes. Jag är med. Jag hade glömt vad snubben hette på instagram.
Panerai tycks ha en förmåga att ofta ta fel beslut fort när de agerar, och sen gissar jag att det blir jobbigt att rätta till det felet då de då känner att de tappar ansiktet. Undrar om det är någon mellanchef som gör det hela, och som är svår att bli av med.![]()
Nya OEM-camo ...
![]()
Såg denna bild också på ett beige't strap som också skall komma
![]()
The thick plottensDet där gröna strapet ser annorlunda ut än det mårt postade och de jag sett innan. Hm. Mystiken tätnar
Såg denna bild också på ett beige't strap som också skall komma
![]()
Den där liljan (?) känns så jäkla o-panerai dock
Boetten också kanske?Den där liljan (?) känns så jäkla o-panerai dock
Urk urk.Boetten också kanske?
![]()