• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya OEM-camo ...
118154929_2658617751078667_8072621613404364564_n.jpg

Jag säger nej tack. :) Men ni gillar det säkert.
Njae, I'm with you

Påminn oss. Vem var det och varför borta?

Någon nisse som postar en bild på en fejk-panna, Panerai tar då bilden och repostar den på deras officiella instagram, skiten träffar fläkten totalt. Perezscope pekar ut att den är fejk och att samma nisse äger flera fejks av olika märken, Perezscope konto på IG försvinner dä av någon anledning, en riktig soppa. :wideyed:

Någon nisse som postar en bild på en fejk-panna, Panerai tar då bilden och repostar den på deras officiella instagram, skiten träffar fläkten totalt. Perezscope pekar ut att den är fejk och att samma nisse äger flera fejks av olika märken, Perezscope konto på IG försvinner dä av någon anledning, en riktig soppa. :wideyed:
Yes. Jag är med. Jag hade glömt vad snubben hette på instagram. :)

Panerai tycks ha en förmåga att ofta ta fel beslut fort när de agerar, och sen gissar jag att det blir jobbigt att rätta till det felet då de då känner att de tappar ansiktet. Undrar om det är någon mellanchef som gör det hela, och som är svår att bli av med. :)

Panerai tycks ha en förmåga att ofta ta fel beslut fort när de agerar, och sen gissar jag att det blir jobbigt att rätta till det felet då de då känner att de tappar ansiktet. Undrar om det är någon mellanchef som gör det hela, och som är svår att bli av med. :)

Blir lite konstigt särskilt med deras fokus på "community" osv när det läggs mer fokus på att skapa spellistor på spotify än att prata klarspråk med sina fans på instagram.

Säkert marknadsavdelningen som är i farten igen... :) Faarah Grande?

Hade gärna sett ett sandfärgat (beige) gummiband istället för cammo eller utöver cammo kanske jag bör tillägga, tror det skulle passa finfint till min 1055:a. Som förövrigt är på väg tillbaka till servicecentret i Munchen. Både jag och 1055:an tycker detta är hysteriskt roligt.
Såg denna bild också på ett beige't strap som också skall komma

upload_2020-8-20_18-20-46.jpeg

Hej alla risti!
Har annons ute men provar här lite extra förmånligt!

Letar köpare till dessa band, nypris >4k totalt, de två OEM banden är obetydligt använda. Tänker mig 1000kr styck för OEM om man vill köpa styckvis eller 1800kr för alla tre tillsammans vilket med alla tillgängliga mått måste vara en väldigt bra deal.

OEM PV svart, OEM Svart accordion m blå logo + mj läder.

samtliga passar 47mm Panerai

/Rey

1AA5B170-E034-403D-85AB-CC220EEE41FD.jpeg
822FB4BA-46C9-4107-B349-5C8B16B8D21D.jpeg
9199C0BA-C414-4452-A03B-4F85BC4421B4.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp