Det tror jag absolut... Det där är 28-29mmNär jag kollar på detta borde 26 gå klämma på 42 mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tror jag absolut... Det där är 28-29mmNär jag kollar på detta borde 26 gå klämma på 42 mm
Inga! Borde dock funka på typHar ett nytt 23/20 svart alligator jag behöver flippa. Vilka pannor funkar det till?
och calibre de diverInga! Borde dock funka på typ
Cartier Santos
Inga! Borde dock funka på typ
Cartier Santos och kanske BP FF
Ok! Fel av mig då. Aldrig hör talas om 23mm lug width tidigare på en Panerai men det finns väl en del modeller med 22mm
Det är ju ett OEM MX000MHV
Det är ju ett OEM MX000MHV
Härligt! Just den insikten kring Panerai är det många här inne som nåttHar köpt klockor, sålt klockor i en oändlig tid... letat efter just min grail. Äntligen har jag funnit det jag sökt, WOW! Ägt Rolex, breitling, omega, vacheron ja i princip allt möjligt, lyckan är total![]()
![]()
Skönt att äntligen hitta rätt i vilda västernHärligt! Just den insikten kring Panerai är det många här inne som nått![]()
Stora gratulationer. Vad tittar jag på? Ser ut som en 514, dvs. 47mm, som du bär upp bra!Har köpt klockor, sålt klockor i en oändlig tid... letat efter just min grail. Äntligen har jag funnit det jag sökt, WOW! Ägt Rolex, breitling, omega, vacheron ja i princip allt möjligt, lyckan är total![]()
![]()
Ser riktigt stabilt ut!Har köpt klockor, sålt klockor i en oändlig tid... letat efter just min grail. Äntligen har jag funnit det jag sökt, WOW! Ägt Rolex, breitling, omega, vacheron ja i princip allt möjligt, lyckan är total![]()
![]()
Stämmer bra det! Är en 514Stora gratulationer. Vad tittar jag på? Ser ut som en 514, dvs. 47mm, som du bär upp bra!
Stort tackSer riktigt stabilt ut!
Ser riktigt bra ut! Grattis!Har köpt klockor, sålt klockor i en oändlig tid... letat efter just min grail. Äntligen har jag funnit det jag sökt, WOW! Ägt Rolex, breitling, omega, vacheron ja i princip allt möjligt, lyckan är total![]()
![]()
Har köpt klockor, sålt klockor i en oändlig tid... letat efter just min grail. Äntligen har jag funnit det jag sökt, WOW! Ägt Rolex, breitling, omega, vacheron ja i princip allt möjligt, lyckan är total![]()
![]()
Jisses, jag vill inte se en 40mm Rolex på din handledStämmer bra det! Är en 514har 19,5 handled
Tudor BB58Jisses, jag vill inte se en 40mm Rolex på din handled![]()
BB som i bebis.![]()
Tudor BB58![]()
Å vilken söt damklocka du har. Verkligen gullig!![]()
Tudor BB58![]()
Tolkar din kommentar som att du avsagt dig din köplatsÅ vilken söt damklocka du har. Verkligen gullig!
Tolkar din kommentar som att du avsagt dig din köplats![]()
Har har ju en schtekig sida som behöver mättas. Vi låter honom hållas.vi kan hoppas att vi en dag övervinner honom, jag är tveksam
Grattis till att ha hittat hem!Har köpt klockor, sålt klockor i en oändlig tid... letat efter just min grail. Äntligen har jag funnit det jag sökt, WOW! Ägt Rolex, breitling, omega, vacheron ja i princip allt möjligt, lyckan är total![]()
![]()
Snyggt! Stort grattis till både klocka och insiktHar köpt klockor, sålt klockor i en oändlig tid... letat efter just min grail. Äntligen har jag funnit det jag sökt, WOW! Ägt Rolex, breitling, omega, vacheron ja i princip allt möjligt, lyckan är total![]()
![]()
Blankpolerade pannor funkar utmärkt som dressklockor.Verkligen en mångsidig klocka, i avsaknaden utav en dressklocka fick 111an följa med på bröllop i lördags
![]()
och idag tjänstgör den på kneget
![]()
Den här hittade jag på Facebook. Den är underhållande. Därmed delar jag här ;-)
![]()