Grattis!Rätt nöjd med denna. Har verkligen saknat att ha en Panerai i lådan.
PAM00973
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Rätt nöjd med denna. Har verkligen saknat att ha en Panerai i lådan.
PAM00973
Jag har inte sett någon av de nya 1312-varianterna som kommit i somras i tråden. Tyvärr. Jag tror ingen här har skaffat.Någon här som har en 1313 och vill dela med sig av lite tankar och uppfattningar om den?
Rätt nöjd med denna. Har verkligen saknat att ha en Panerai i lådan.
PAM00973
Jag tycker det känns lite tomt med bara 4.Grattis! Är också sugen på en panna. Det är något speciellt med märket. När man väl upplevt en så känns det tomt när man inte har en.
OK, verkar vara svårthittad IRL, försökte se den när jag var i Sthlm men fanns ej i butikerna jag var i. Ser dock mycket fin ut på bildJag har inte sett någon av de nya 1312-varianterna som kommit i somras i tråden. Tyvärr. Jag tror ingen här har skaffat.
OK, verkar vara svårthittad IRL, försökte se den när jag var i Sthlm men fanns ej i butikerna jag var i. Ser dock mycket fin ut på bild
Alltså, den är verkligen skitny, så det är inte konstigt.OK, verkar vara svårthittad IRL, försökte se den när jag var i Sthlm men fanns ej i butikerna jag var i. Ser dock mycket fin ut på bild
Hehe, tyvärr så måste jag ha länk på mina dinkor, tyckte jag var duktig som förökt att vänja mig såhär länge, men hjärtat skriker LÄÄÄNK!@Hoffa typ kriminellt att sälja 720an, speciellt när du bär den som en annan bär 40 mm rad.
Framförallt handlade det om den här snubben: 'Marijelas'Förut så skrevs det rätt mycket om Ebay-asso här i tråden. Det var innan jag började hänga här så undrar om ni då menar någon speciell tillverkare/säljare som ni gillar eller är det bara att beställa ett random?
TACK!Framförallt handlade det om den här snubben:
Eller den nya versionen av forumet kanske, där man måste manuellt uppdatera sidan för att se om något nytt hänt.Fan missade dig Mårt, my bad
Vilka aspekter är det framförallt som får din hatkärlek att växa?Lite intressant historia kring Panerai. Jag märker att min hatkärlek till Perez tilltar i styrka
Vintage Panerai Heavy Metal At Phillips In Hong Kong
This auction season, Phillips Hong Kong got their hands on pure gold. Four previously unknown and historically important vintage Panerai watches belonging to a Japanese collection surfaced out of t…perezcope.com
Vilka aspekter är det framförallt som får din hatkärlek att växa?
Sannolikt har han väl tagits in som konsult och fått betaltAtt det här han skriver och gör nu är riktigt bra, sen kan man ju ifrågasätta hur pass fristående han är när han gör det åt den aktuella auktionsfirman.
Gissar att det lika gärna hade kunnat vara så att han sågat hela auktionen och klockorna om han inte hade tillfrågats först. Lite som han agerar/reagerar när JMP ”likeat” någon av EGs bilder på Instagram. Plus att jag tycker han verkar vara en rätt oskön typ allmänt... men kunnig... men inte på en nivå att jag inte tror att han kan påverkas av pengar eller smicker eller en förälskelse för sina egna idéer och slutsatser.
Jag läser det så iaf. Problemet är att han ena dagen anser sig vara forskare, nästa hyr han ut sig till auktionshusen han brukar kritisera och tredje går ut och säger att alla som bär Panerai har liten snopp... han får liksom välja spår snart tycker jag.Sannolikt har han väl tagits in som konsult och fått betalt
Är i samma sits som dig verkar det som. Har inte fått något svar om jag fått plats eller ejNågon som anmält sig a.k.a. mailat, till Pday2020-eventet och har fått något svar?
Jag tror det gått dåligt för mitt anmälningsmail.
Samma här...Är i samma sits som dig verkar det som. Har inte fått något svar om jag fått plats eller ej
Haha. Snacka om att det är lätt att bli skadad. Det där är inte ett tunt band, snarare rätt tjockt (men också passande till klockan).Är det någon som vet tjockleken på OEM Ponte Vecchio? Än en gång dåligt med mätverktyg hemma...
Gillar verkligen PV som ett lite "tunnare" band. Tänker alltså på nedan. Har svårt att avgöra vilken tjocklek jag vill ha när jag ska beställa lite icke-OEM.
Haha ellerhur. Självklart är det inte ett tunt band så, men i jämfört med många band som används i denna tråd tex känns det på den tunnare sidan? Kanske uttrycker mig fel i och för sig men tycker detta känns rätt smidigt. Oavsett, om någon har koll på tjockleken får ni gärna hojta då det är en bra referens för LuminorHaha. Snacka om att det är lätt att bli skadad. Det där är inte ett tunt band, snarare rätt tjockt (men också passande till klockan).