Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wich number is missing?
Jag kom på att jag inte tagit något pamiljefoto sedan i maj, så nu var det dags. Alla är nyuppklädda och redo för helgen.
692, 416, 602, 720. Saknas bara en så har jag bingo.
Jag går lite mot strömmen här..En fråga till er som både har/har haft Fiddy och 422/372:
Jag har läst någonstans (hittar inte längre källan) att boetten på Fiddyn skiljer sig ganska mycket från modernare 47 mm 1950-case (typ 422/372), och att Fiddyn skulle vara lite mer svårburen.
Har någon av er gjort någon jämförelse och vad är er upplevelse av detta?
Den 995 i grå, blå, brun, men inte grön, som inte finns än.Wich number is missing?
Den blå 995an som inte finns än
Trevlig helg på dig med, kompis. Men ... hur gör du? Har du ett takfönster för ljus? Äh, jag provar ...Trevlig helg på er
Nu kan alla fotaLeker med nya Ifån 12 pro
Riktigt snygg!Leker med nya Ifån 12 pro
!I’m back
PAM00973
Back with a vengeance gratulerarI’m back
PAM00973
Det var på tiden! Välkommen. Schysst band också. Oem?I’m back
PAM00973
Snyggt, grattis!I’m back
PAM00973
Det var på tiden! Välkommen. Schysst band också. Oem?
Passa på innan dom stänger alla gymLördags nöje/nytta
Yaay! Grattis kompis !I’m back
PAM00973
Ja det är väl bara en tidsfråga, tyvärr..Passa på innan dom stänger alla gym
Jag hade fel som vanligt! Jag och @oddface har mätt nu. Blå: 422= 17,2mm 127= 17,4mm. Grön 422=14mm 127= 13,2mm Röd 422= 10,2mm 127= 8,2mmSay what??? Är 422 tunnare än 127? Det hade jag aldrig gissat med tanke på ETA vs P3001 med PR-indikator