About time! Välkommen tillbaka broder!I’m back
PAM00973
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
About time! Välkommen tillbaka broder!I’m back
PAM00973
Spännande!Ni har inte missat den här filmsnutten va? Framförallt typ sista sekunderna.
www.instagram.com
Ecru är en färg. Den lite mer gula ”vintage” stilen ist för vanliga vita/grönaVad innebär ecru, är det en speciell lysmassa eller menar man färgen på den? Eller något annat?, fattar inte.
Jag är inte impad av det som kommer till bmg, men glad att du är gladNågon som provat tillhörande kardborreband till PAM00973? Förvånansvärt bekvämt på. Rekommenderas!
Någon som provat tillhörande kardborreband till PAM00973? Förvånansvärt bekvämt på. Rekommenderas!
Jag är inte impad av det som kommer till bmg, men glad att du är glad
Jag ställer mig på @Ernesto sida, använde bandet på BMG några gånger och tyckte det var riktigt skönt.Nej, det som kom till BMG packades upp och packades snabbt ner i boxen igen.
Någon som provat tillhörande kardborreband till PAM00973? Förvånansvärt bekvämt på. Rekommenderas!
Hur flyger det till kostym?
Har inte provat än, men flyger till hoodie hemma! Blir alligator imorgon till kostym.
Är det någon direkt skillnad i styrka mellan ecru och den vanliga lumen?Ecru är en färg. Den lite mer gula ”vintage” stilen ist för vanliga vita/gröna
Har för mig att vanliga lumen är mycket (?) starkare. Men någon veteran i tråden har säkert stenkoll.Är det någon direkt skillnad i styrka mellan ecru och den vanliga lumen?
Och har den nya ”70årsgaranti” lumen imponerat, för er med mer koll?
Mycket vet jag inte. Men lite starkare kan den nog vara.Har för mig att vanliga lumen är mycket (?) starkare. Men någon veteran i tråden har säkert stenkoll.
Jag vet inte om någon av oss har spanat så noga på den nya lysmassan. Eller? Har vi någon ny 1312-klon på forumet? @Ernesto kanske har kollat iofs.Och har den nya ”70årsgaranti” lumen imponerat, för er med mer koll?
Jag vet inte om någon av oss har spanat så noga på den nya lysmassan. Eller? Har vi någon ny 1312-klon på forumet? @Ernesto kanske har kollat iofs.
Nya 1312 heter 2312 då gissar jag? Eller behåller de ref fast ny variant?Tyvärr inte klämt alls på boutique-varianterna.
70 Years Of Luminor: Panerai Releases Luminor Marina Watches In Titanium, Carbotech, & New Fibratech With 70-Year Warranty | aBlogtoWatch
The new Panerai Luminor Marina watches, released in 2020, with photos, expert analysis, specs, and prices.www.ablogtowatch.com
Men de nya färgerna på lumen har börjat dyka in - tex 2392 och nya 1312.
Nya 1312 heter 2312 då gissar jag? Eller behåller de ref fast ny variant?
Måste vara ok köp @Ernesto , Pepsin har inte använts sen vi sågs
På tal om band så är det som följer med väldigt skönt. Panerai kallar bara det ”sporttech”. Blandning av gummi och canvas typ.
Vi trodde väl ett tag att det var kardborrebandet med men så var det inte.
Det har vi nog framförallt svarat på i Nyheter-tråden.Vad tycker ni om PAM02020?
PAM02020 - Radiomir Venti - 45mm
Radiomir Venti - 45mm, PAM02020 Hand-wound mechanical, P.6000 calibre Patina steel, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Vad tycker ni om PAM02020?
Radiomir Venti - 45mm, PAM02020 Hand-wound mechanical, P.6000 calibre Patina steel, Check availability on Panerai.com.www.panerai.com
Obehaglig och sann.Redan postat den 2 gånger.. men postar igen
...som så många andra sagt...Vad tycker ni om PAM02020?
Kan vi förvänta oss några nya modeller eller släpp tror ni?
Förra årets Pday så fick vi se några modeller i förväg, fast vi visste väl om dem sedan tidigare. Jag tror nej. Då gjorde de annat jippo, för de inbjudna. Så det kanske blir något annat jippo än just nya modeller nu med.Kan vi förvänta oss några nya modeller eller släpp tror ni?
TACK!