Den där är skit cool tycker jag, körKan inte någon göra en fellow paneristi en tjänst o köpa min 216570? Har hittat en panna (93) jag måste ha! Men pengapåsen det står "klockor" på är inte tung nog :'(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är skit cool tycker jag, körKan inte någon göra en fellow paneristi en tjänst o köpa min 216570? Har hittat en panna (93) jag måste ha! Men pengapåsen det står "klockor" på är inte tung nog :'(
Bara för det var jag lite sen nu.Hur kan du alltid svara så snabbt?! ;- )
Jobbade du länge på den där? Snyggt.Juletider
Haha tack. Faktiskt inte. Lite behind the scenes:Jobbade du länge på den där? Snyggt.
Nu äntligen fick jag feeling Juletider
Det jag gillar med 911 är storleken, sandwich, subsekund, nodate, och färgen. Sen gillar jag att verket är ett P.manuellt. 8 dagar är bara extra grymt.Det finns mycket men då rör vi oss sakta ifrån 911 specs. 915 och 510sandwich är närmast. Det finns många ref som ser ut ungefär så men utan sandwich, och utan 8-dagars, etc. Så, vad är viktigt för dig?
Det jag gillar med 911 är storleken, sandwich, subsekund, nodate, och färgen. Sen gillar jag att verket är ett P.manuellt. 8 dagar är bara extra grymt.
Du har då fått de eventuella alternativ som flyger ... PAM 1085 kanske kan vara något också.Det jag gillar med 911 är storleken, sandwich, subsekund, nodate, och färgen. Sen gillar jag att verket är ett P.manuellt. 8 dagar är bara extra grymt.
Nä. Laga.OP XI Calibre i min 111 verkar inte må så bra. PR inte så imponerande, men det som känns skumt är när jag drar upp den, drar ett halvt varv på kronan så faller den tillbaks 1/4 ca. Syns även på urverket, vid uppdrag roterar kugghjulen rätt håll, släpper taget om kronan snurrar de tillbaks en bit liksom.. känns igen hos någon?
Ska ju inte vara så.. juh.
Shit vilken snäll, då kan du ha en 672a på varje arm, eller den ena som beaterStort tack @Mw79 för den fina julklappen!
Nu var det Panerai tischan som var julklappenShit vilken snäll, då kan du ha en 672a på varje arm, eller den ena som beater
Bra färgkombo den där.När man inte har använt PAM00973 på två veckor... Bra jäkla känsla på handleden.