• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Varför vänder man på det? Eller franken på något sätt?
Skulle gissa för att förr satt kronskyddet åt det hållet , med "BREV. ITAL."-texten på baksidan

180311-panerai-6152-1-cc-3-crown-guard.jpg

Visst ngn från Svedala som bestämt sig för att REA ut sin 911 på c24 bäst att vara snabb.

Då flyger man ju hellre till USA och förenar lite nytta med nöje för mellanskillnaden man "sparar" :)

Btw, vad ska dom typ kosta?

Då flyger man ju hellre till USA och förenar lite nytta med nöje för mellanskillnaden man "sparar" :)

Tja, det ligger en hos Nymans ca 65kkr billigare och den har legat länge. Vad dom skall kosta vet jag dock inte.

Ja definitivt, eller går till Nymans o h "sparar" 65k

Hade varit kul att testa en panna detta året, varit sugen länge! Jag spanar lite på 1084. Någon ägare på forumet? Vore kul att se några WS
Det är samma boett och snarlik urtavla som typ alla andra bettarini, så det finns gott om wristshots i den här delen av forumet som borde ge dig VÄLDIGT bra humm om hur den ser ut och beter sig i verkligheten. Men mig veterligen är det ingen här som skaffat specifikt den referensen.

PAM 005 är mycket lik, exempelvis.

Det är samma boett och snarlik urtavla som typ alla andra bettarini, så det finns gott om wristshots i den här delen av forumet som borde ge dig VÄLDIGT bra humm om hur den ser ut och beter sig i verkligheten. Men mig veterligen är det ingen här som skaffat specifikt den referensen.
Nice, tack för svar

Boom-shakalak!

Tillbaka
Topp