... and that's it. Resten är äkta, objektivt?Finns bara en serie om 1000 ex, dvs ca hälften av antalet 127
Han har vänt på kronskyddet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
... and that's it. Resten är äkta, objektivt?Finns bara en serie om 1000 ex, dvs ca hälften av antalet 127
Han har vänt på kronskyddet..
... and that's it. Resten är äkta, objektivt?
Tror den är äkta. Ingen franken utan helt enkelt vänt på kronskyddet. Varför man gör så? Beats meVarför vänder man på det? Eller franken på något sätt?
Skulle gissa för att förr satt kronskyddet åt det hållet , med "BREV. ITAL."-texten på baksidanVarför vänder man på det? Eller franken på något sätt?
Ja, det är ju iaf en möjlig förklaring och anledningSkulle gissa för att förr satt kronskyddet åt det hållet , med "BREV. ITAL."-texten på baksidan
Då flyger man ju hellre till USA och förenar lite nytta med nöje för mellanskillnaden man "sparar"Visst ngn från Svedala som bestämt sig för att REA ut sin 911 på c24 bäst att vara snabb.
Köp Panerai-klockor på Chrono24
Stort utbud av Panerai-klockor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Många klockor är genast tillgängliga. Handla tryggt.www.chrono24.se
Tja, det ligger en hos Nymans ca 65kkr billigare och den har legat länge. Vad dom skall kosta vet jag dock inte.Då flyger man ju hellre till USA och förenar lite nytta med nöje för mellanskillnaden man "sparar"
Btw, vad ska dom typ kosta?
Panerai PAM00911 Last One For Paneristi Luminor Marina 8 Days säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 111 966 kr
Panerai Annons: 111 966 kr Panerai PAM00911 Last One For Paneristi Luminor Marina 8 Days, Referensnummer PAM00911 0911 911; Stål; Manuell uppvridning; Skick Mycket bra; År 2018; Klockawww.chrono24.se
Ja definitivt, eller går till Nymans o h "sparar" 65kDå flyger man ju hellre till USA och förenar lite nytta med nöje för mellanskillnaden man "sparar"
Btw, vad ska dom typ kosta?
Panerai PAM00911 Last One For Paneristi Luminor Marina 8 Days säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 111 966 kr
Panerai Annons: 111 966 kr Panerai PAM00911 Last One For Paneristi Luminor Marina 8 Days, Referensnummer PAM00911 0911 911; Stål; Manuell uppvridning; Skick Mycket bra; År 2018; Klockawww.chrono24.se
Ja definitivt, eller går till Nymans o h "sparar" 65k
Jag tänkte just säga att det kanske är samma klocka.
Den verkar vara såld nu ? Minns att den fortfarande fanns kvar på sidan någon månad sen
Dom har haft 2st men bara en uppe på sidan, men dom kan säkert gått iväg. Den ena var mer använd och dom ville ha 105k för den
Den verkar vara såld nu ? Minns att den fortfarande fanns kvar på sidan någon månad sen
Det är samma boett och snarlik urtavla som typ alla andra bettarini, så det finns gott om wristshots i den här delen av forumet som borde ge dig VÄLDIGT bra humm om hur den ser ut och beter sig i verkligheten. Men mig veterligen är det ingen här som skaffat specifikt den referensen.Hade varit kul att testa en panna detta året, varit sugen länge! Jag spanar lite på 1084. Någon ägare på forumet? Vore kul att se några WS
Nice, tack för svarDet är samma boett och snarlik urtavla som typ alla andra bettarini, så det finns gott om wristshots i den här delen av forumet som borde ge dig VÄLDIGT bra humm om hur den ser ut och beter sig i verkligheten. Men mig veterligen är det ingen här som skaffat specifikt den referensen.